Sunday, August 16, 2009

Rindukan Pelukan Hangat Dan Ciuman Gadis-Gadis Kimia Ini


Rindu pelukan hangat mereka.
Rindu ciuman mereka.
Ciuman semut kata adikku.
*senyum*

Bakal ketemu mereka di majlis istiadat dan ada yang telah ku temui tadi.
Bahagia - sumpah aku bahagia!



Oh, ada seorang teruna disitu. Biarkan - dia ketua kami yang terbaik!



Kami bakal bersama dalam dewan istiadat ini.

Zara : Agenda bersusun mewarnai hari ini dan seterusnya.

24 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

aku benci clasmate aku hahah

meo188 said...

wah, ceria2 belaka! :D

Jard The Great said...

waaa.. meh peluk aku.. hangat jugak.. wakakaka

sharamli said...

alahai..bestny0..

.ieLah. said...

jumpa aku bahagia tak?hee

zino said...

tak sabar nak convo ni.. esok la kan...

Precious said...

Wahhh ... lawar ler anak2 gadis ni! Hepi sumernyer ... berbaloi belajar penat2 sebelum ni. Tahniah buat sumer!
Zara, jom ler terai wat duit raya kat blog akak. Jom!! Jenguk yer!!

Lifesaver said...

dik..

akak nak ciuman...pliz...hehehehe

<< s| tED| >> said...

dak zara : aku nampak kamu sebab kamu berbingkat kan cermin mata zebra itu..

zara sila emelkan nama n alamat.
tolong jangan suruh aku tgk atau bukak mana2 link untuk ambil . emelkan ke mylosermind@yahoo.com
segera!!
:P

Wanita Itu said...

kakak gembira untuk kamoo dek zara *_*

zan-xray said...

dah berbalas semua penat lelah, sengkang mata kan.. selamat maju jaya

messyremo said...

adess..

rindu klasmate aku kat gombak~~~

ZARA 札拉 said...

░♥si lampu neon♥░ :

aduyai~

mengapakah?

ZARA 札拉 said...

meo188 :

harus~

hahha~

ZARA 札拉 said...

Jard The Great :

meh2~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

sharamli :

mestilah~

ZARA 札拉 said...

.ieLah. :

hahaha~

mestilah bahagia syg~

ZARA 札拉 said...

zino :

hehehe~

^^

ZARA 札拉 said...

Precious :

Terima kasih kak!

^_^

ZARA 札拉 said...

Lifesaver :

meh kak!

meh!

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

hahaha~

baik syg!

ZARA 札拉 said...

Wanita Itu :

terima kasih kak!

ZARA 札拉 said...

zan-xray :

hahaha~

benar katamu bang~

ZARA 札拉 said...

messyremo:

hehehe~

jgn jeles~