Monday, August 17, 2009

Seseorang Menyukai Aku Dalam Diam? - Kamu Memang Terlalu Pandai Meneka Sahabat...


Teringat surat elektronik yang aku terima daripada seorang teman sebelum ini.
Dia menghubungi aku mengucapkan tahniah untuk istiadat graduasi aku.
Dia mengingatkan aku tentang kiriman yang pernah dilampirkan buat aku.
Aku hanya mampu tersenyum.



Terima kasih sahabat.
Aku pasti kamu seorang suami dan ayah yang hebat.
Aku percaya itu dan tahniah kerana mendapat cahaya mata ketiga pada usiamu hanya 23 tahun. Memang terbukti kamu hebat dalam menguruskan keluarga!
Tahniah buat isterimu juga!

Zara : Rindu pada gurauan nakal kamu, HB. Alahai, ada rama-rama terbang masuk. Petanda apakah itu?


26 comments:

JIMMY ASMARA said...

giler babi...

umur 23 tahun dh jadi bapak n ada 3 anak..

macam zaman dulu2..

nak ikut la!

meo188 said...

erm... lupakan kisah2 lame... kawan2 tetap kawan2. nice ah korang

farah said...

comelnya surat elektronik kamu.

:)

olin said...

pergh,umo 23 anak dah 3?terer!

Wanita Itu said...

23 dah ader 3?

aiseh, camno ngn akak nih heee..

p/s : pencinta rahsia sayang?

^_^

Pais Chaos said...

rama rama masuk tanda nya akhil hayy nikah ngan waheeda!!

en_me said...

cek za itteww, chenta tak semestinyer bersatewww.. mungkin berdua, bertiga ghitewww.. ahaks

bijen moretti said...

pergh..
bole tahan..
mantops..
super power juga..
ahaha..

sharamli said...

bia bt0l...dah 3 anak..hu3...

zan-xray said...

Rezki Allah...
terima je la hehe.
rama-rama masuk rumah kew? tu tandanya Ella nak datang ahakz.

hidayah said...

hohu...

awal nya kawen...
kekasih silam...hohu~

<< s| tED| >> said...

umanggg ai dak zara.. betapa hebatnya dia... !!!

Paan Tanpa Adik said...

3 orang on the age of 23??? Dia mmg 'power'!!!

ZARA 札拉 said...

JIMMY ASMARA:

hahaha~

bab tu laju nak tiru~

ZARA 札拉 said...

meo188 :

hahaha~

benar2~

ZARA 札拉 said...

farah :

^^ thanks syg~

ZARA 札拉 said...

olin :

mestilah~

ZARA 札拉 said...

Wanita Itu :

mungkin suatu ketika dulu~

ZARA 札拉 said...

Pais Chaos :

hahaha~

controversy betul~

ZARA 札拉 said...

en_me:

hahaha~

benar~

ZARA 札拉 said...

bijen moretti :

hahaha~

mantap beb~

ZARA 札拉 said...

sharamli:

hahaha~

^^

ZARA 札拉 said...

zan-xray :

Ella?

tak minat~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

hidayah:

hahaha~


awal rezeki dia~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

sangat hebat~

ZARA 札拉 said...

Paan Tanpa Adik:

hahaha~

mantap tak dik?