Monday, September 28, 2009

Aksi Ngeri Dan Terbukti Senyuman Boleh Membuatkan Gula-Gula Berputar Laju Di Mulut.


Salam sayang buat semua pengunjung Dunia Sebelah Zara!
Selamat kembali ke kampus masing-masing buat yang masih bergelar pelajar dan selamat memulakan tugas seperti biasa buat yang sudah bekerja. Bagi mereka yang masih gigih menanam anggur seperti aku, mari kita panjatkan doa agar peluang terbentang luas buat kita semua.



Terlalu banyak yang ingin dikongsi buat kalian semua tetapi memandangkan kesibukkan membataskan diri untuk bermesra, aku tinggalkan kalian sebentar dengan gambar pada hari ke lapan dalam bulan Syawal ini.

Budak kecil itu bernama Syed Hassan Nasrallah.
Sepupu aku yang paling kecil setakat ini di sebelah keluarga Abah.
*senyum*

Zara : Sedang menikmati kesejukkan hujan dan mengagumi betapa kecilnya dunia ini.

36 comments:

cHeRyNa PiReS said...

zara...tulis pasal penanaman anggur dan letak gambo pakai baju purple...ehehe...rasa sangat matchingnye!

* anda mmg sesuai dgn kanak2 yg comel itu:)

messyremo said...

err..apa yg ngeri kat sini?

Uruchimaru @ kf said...

keturunan syed ka?

ezany said...

byk gak buat duit kalau bukak ladang anggur.. hehe..

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

alololo kiutnya cik zara dgn SHN =D

farah said...

takde aksi ngeri pon?

:D

mira amair said...

aksi cmel...

sI tEDI said...

budak tomei.. kakak tu nak lolipop lah...

Wanita Itu said...

halahai..

budak kecil yang tomei..

owh..kamu pun comel sayang :)

Lifesaver said...

sangat notty muka itu

atiQah adNan said...

terpegun baby tu tengok zara.. hehe

Tekkaus said...

Comelnya! Anak siapa ni! :p

arque said...

waaaaa!ngeri siot!
aku hampir2 terkencing. -_-'
haha.

tak ngeri lah zara. ;P

GiGGLe GaL said...

dik, apape pon baju ko tetap santek..

tapi kan..aku taw..sbenarnya ko saja je letak aksi muslimah cenggitu..

hakikatnya.. ko la yg amek lolipop sepupu ko tu kan...sian dia dik..bila la ko ni nak bertobat..

neee noooo neee nooo neee nooo

woot woot.. sila beri laluan.. kucing nak beranak.. ekekekeke

Pais Chaos said...

ya selamat menjalan kan tugas masing2!!

imHepPie said...

ujan??tdo besh ni

cik eja^_^ said...

hehe... cute...

paiseh said...

segan gua nak komen.. famili syed2 woh!

ZARA 札拉 said...

cHeRyNa PiReS :

hehehe~

itu tema kita gitu~

ZARA 札拉 said...

messyremo:

muka Hassan~

ZARA 札拉 said...

Uruchimaru @ kf :

yup~

ZARA 札拉 said...

ezany:

moh join bang~

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

hehhee~

maceh Nuar~

ZARA 札拉 said...

farah:

hahaha~

ZARA 札拉 said...

mira amair :

hahaha~

ZARA 札拉 said...

sI tEDI :

ngee~

ZARA 札拉 said...

Wanita Itu:

maceh kak~

ZARA 札拉 said...

Lifesaver :

hahaha~

ZARA 札拉 said...

atiQah adNan:

=P

ZARA 札拉 said...

Tekkaus:

hahaha~

anak pak usu~

ZARA 札拉 said...

arque :

hahaha~

aku sengaja~

ZARA 札拉 said...

GiGGLe GaL :

aku cantik ke?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

Pais Chaos :

hahaha~

kamu juga pais~

ZARA 札拉 said...

imHepPie :

hahaha~

jom~

ZARA 札拉 said...

cik eja^_^:

hassan ke kak?

hahah~

ZARA 札拉 said...

paiseh :

loorr~