Wednesday, September 30, 2009

Dalam Hati Aku Ada Kamu. Kamu Penanam Bunga Di Jiwa Aku.


Kadang-kadang kamu bising tengok aku degil, nakal.
Kadang-kadang kamu fikir aku bakal mencari yang lain.
Kamu kata kamu takut aku hilang pada dia.
Tapi kamu perlu tahu, dalam hati aku hanya ada kamu.


Kamu takut aku menoleh pada kenangan lalu.
Kamu perlu tahu, kalau pun aku menoleh ke belakang, aku hanya mahu mempelajari sesuatu.
Bukan untuk menagih cinta dia dan menyuburkan kenangan lama.


Kalaulah kamu boleh lihat hati aku.
Kalaulah cukup lagu-lagu yang aku dendangkan buat kamu tahu malam tadi.
Aku harap kamu sedar apa yang aku maksudkan.





Terima kasih kamu.
Terima kasih buat kamu kerana menerima aku.



Zara : Sedang dalam keadaan emosi yang kuat dan gembira.



68 comments:

faqhrule said...

wahh cinta berbunga ya?

{lumut} said...

aku suke keyakinan kamu terhadap cinta dia..tersenyumlah zara!

.ieLah. said...

tumpang gembira untuk kamu syg!!

et said...

suke kalu org laen pun suke..suke2..^^

niesz said...

nice la ayat ni..
be happy ek..

Uruchimaru @ kf said...

waa kwn ku dilamun asmaralah feh !!!!

miera a.k.a merr said...

feeewwiittt~!!!!!! sukew mlihat kgumbiraan itu...

Anike MK said...

Wah..sungguh romantis

=)

JIMMY ASMARA said...

gua dah kembali..

jom clubbing!

sharamli said...

sure ke gembira ni..mcm x je....

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

oh tumpang bahagia...kemain lagu latar...hihihi =D

Wanita Itu said...

dek zara ~

kenapa kakak di banned dari meninggalkan komen di CB kamoo?

kenapa kamoo dah lama tak menjengok kakak?

owh sedehnya..

Noorlaila Mohamed Nor said...

zara, pinjamkan daku emosi kamu yg kuat dan kegembiraan itu

pinjamkan daku boifren kamu jugak
hee :p

cHeRyNa PiReS said...

hihi...sangat cantik gambo itu.
dan rasa sangat romantiknye anda.
boleh pinjam otak yang bahagian jiwang tuh tak?:)

arque said...

gambar itu buat aku tersenyum.
hihi. ;P

[z@ck] said...

bunga bunga cinta...
=)

sI tEDI said...

untuk kamu.. jagalah hati itu sebaik mungkin

ZARA 札拉 said...

faqhrule:

ah, mungkin juga~

ZARA 札拉 said...

{lumut}:

aku harap itu aku mampu sayang~

ZARA 札拉 said...

.ieLah. :

terima kasih sayang~

ZARA 札拉 said...

et :

terima kasih sayang~

ZARA 札拉 said...

niesz:

tQ syg!

ZARA 札拉 said...

Uruchimaru @ kf:

asrama ke asmara?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

miera a.k.a merr :

hahaha~

kamu juga sama~

ZARA 札拉 said...

Anike MK:

benar ke syg?

=)

ZARA 札拉 said...

JIMMY ASMARA:

gua rindu lu!

jom clubbing~

ZARA 札拉 said...

sharamli :

hahaha~

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hahaha~

lagu latar harus terbaik Nuar~

ZARA 札拉 said...

Wanita Itu :

saya takde banned orang kak~

ZARA 札拉 said...

Noorlaila Mohamed Nor :

mau pinjam ke sayang?

ambillah, tapi cuma emosi ku~

ZARA 札拉 said...

cHeRyNa PiReS :

hehhee~

lepas pinjam sila pulang~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

arque:

aku juga~

=)

ZARA 札拉 said...

[z@ck]:

=)

Anike MK said...

Romantis la tu...
jgn terlalu asyik dalam cinta ni ye..
berpada-pada..yg penting hati kamu bahagia...

hope dia dpt bahagia kan kamu

=)

ZARA 札拉 said...

sI tEDI :

jeritkan di telinga dia~

ZARA 札拉 said...

Anike MK:

terima kasih~

aku rindukan kamu sayang~

nak jumpa kamu~

Ries Lee said...

hati penulis blog ni sedang berbunga2..hehe

ZARA 札拉 said...

Ries:

hahaha~

kamu nampak bunganya ke sayang?

mRs.jUkoGYu said...

sungguh terharu aku membace nyer dik...semoge beliau menyayangi mu sepenuh hati...aku doakan yg terbaek utk kamu dik...amin...

Nabil Fizri said...

jiwa tumbuh sang bunga

Pocket said...

'Kalaulah kamu boleh lihat hati aku.'

err, tengok hati kat sini sama macam yg terpampang kat kotak rokok dunhill tu ker? alahai sayang, menakutkan tu..


(Pocket yang sengaja buat buat tak paham metafor...)

I luv the part...
'...aku menoleh ke belakang, aku hanya mahu mempelajari sesuatu.'

penjenayah merah jambu. said...

erk?




#romantik!sukasukasuka!!!! :)

en_me said...

ammvoiiii cek za tewww..

ZARA 札拉 said...

mRs.jUkoGYu:

terima kasih atas doa kamu kak~

aku bahagia dengar~

=)

ZARA 札拉 said...

Nabil Fizri :

mungkin juga~

=)

ZARA 札拉 said...

Nabil Fizri :

mungkin juga~

=)

ZARA 札拉 said...

Nabil Fizri :

mungkin juga~

=)

ZARA 札拉 said...

Pocket:

ahh bang~

kamu mahu mengusik aku~

=)

ZARA 札拉 said...

penjenayah merah jambu.:


*cium*





#peluk kamu kuat2

ZARA 札拉 said...

en_me :



*senyum*

Jard The Great said...

zara.. aku dah bole agak sepa zara.. hehehe... budak neh

ZARA 札拉 said...

Jard The Great:

takkan satu link je Jard?

letaklah link lain juga~

=)

bijen m. said...

adeh.
teringat waktu zaman becinta dlu.
rasa sangsi memang x dpt lari.
haih.

Lifesaver said...

aku suka gambar tu dik....

ZARA 札拉 said...

bijen m.:

ahh, benar kata kamu~

ZARA 札拉 said...

Lifesaver:

woot kak!!

hehhee~

Tekkaus said...

Love is in the air? But do you think he really wanna sees your heart? :p

cik ian@aH Lian~ said...

uhuk2...
tumpang batuk sekejap.
semoga selalu gembira sayang...
kalo tak, sis leh tulung
piat tinga dia

lalala...

ZARA 札拉 said...

Tekkaus:

LOL!

I do hope so~

ZARA 札拉 said...

cik ian@aH Lian~ :

lempang sekali bulih kak?

hahaha~

hidayah said...

kalau la hati tu bole dilihat yang....

ZARA 札拉 said...

yaya:

kalaulah kan?

hahaha~

anith said...

zara,
minat sgt dengan puisi nie..
bley pinjam?
memerlukan nya ketika ini

ZARA 札拉 said...

anith:

anith~

ambillah sayang~

moga kamu lebih tabah teman~

anith said...

thanks!!!!
i'll give the big credit 4 ya~
*hug*

ZARA 札拉 said...

anith :

no big deal darling~

hugs~

messyremo said...

aku sgt suka gambar tu zara~~

chumel sh~

ZARA 札拉 said...

messyremo :

hahaha~

mestilah comel~

=)