Monday, September 21, 2009

Ini Hari Pertama Dan Aku Sudah Longlai Seperti Kehilangan Separuh Nyawa.


Salam Aidilfitri buat kalian.
Masih mencari waktu dan ruang untuk mengunjungi teratak kalian semua.
Kepenatan tetapi hati masih diulit kegembiraan. *senyum*



Ini muka dengan cermin mata.
Kelihatan tembam, bulat dan gemuk?
Oh, aku mahu tulikan telinga dari apa yang dikatakan oleh mereka yang suka mencerca.

Terima kasih atas ucapan Selamat Hari Raya yang aku terima di telefon genggam, Twitter, Mukabuku dan sebagainya. Buat penulis-penulis blog yang tidak melupakan aku juga, terima kasih atas ingatan kalian. Sesungguhnya kalian antara manusia-manusia terbaik yang pernah muncul dalam hidup aku.

Terlalu banyak untuk diceritakan, tetapi aku harus mengundur diri.

Zara : Selamat Ulang Tahun Ke-23 Buat Si Kosong (21 September 2009). Moga yang terbaik sentiasa menjadi milik dia. Ucapan lain harus disimpan buat dia sahaja. Oh ya, warna baju kami sama hari ini.

Buat teman-teman, Zam Akmal, Fisz dan guruku, Cikgu Zainal - mereka juga bakal menyambut ulang tahun kelahiran pada 21 September. Selamat Ulang Tahun!

28 comments:

bubbye said...

uish.besday mior 20 hb.besday adam af 19 hb.tkde kaitan.slmt ari raye!

et said...

Sesungguhnya kalian antara manusia-manusia terbaik yang pernah muncul dalam hidup aku.


wah3..sgt terharu..^^

{lumut} said...

comelnye dipagi raya....=)

AiE bAhRi said...

Selamat Hari Raya n maaf zahir batin buat zara..

Sungguh chumel kamu di pagi raya...

Selamat hari lahir juga buat si kosong...

~♥ cik intan® said...

.slamat raya zara
.meh la dtg ruma kite!
.bkt naning, air hitam, muar (:

cHeRyNa PiReS said...

waaaa...bunga lollipop tiga lapis..eh, sape pulak kate anda tembam bila pakai cermin mata?

selamat hari raya ke-2 zara:)

zan-xray said...

semoga sentiasa ceria di aidil fitri

untuk lebih bertenaga minum lah.... 100 plus hehe

miss lolly a.k.a luvfareda said...

selamat hari raya zara~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

alololo sopannya zara di pagi raya...wewittt =D

hidayah said...

salam raya zara....

farah said...

sayang,

tlg ucapkan selamat hari lahir utk si kosong.

terbukti tekaan aku benar.

haha.

Senghoo said...

Ohhhh, no wonder :)
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Happy hari raya :D

Tekkaus said...

Selamat hari raya! :) War...nampaknya penuh dengan semangat a'je! Ada lagi tak ketupat dan rendang? :P

mikagami said...

kamu sungguh sopan... selamat hari raya zara..aku bayangkan kamu bergambar dengan si kosong...

ZARA 札拉 said...

bubbye:

hahhaa~

ZARA 札拉 said...

et :

jgn nangis syg~

ZARA 札拉 said...

{lumut}:

hehhee~

ZARA 札拉 said...

AiE bAhRi :

hehhe~

maceh bang~

ZARA 札拉 said...

~♥ cik intan® :

x sempat nak gi~

huhu~

ZARA 札拉 said...

cHeRyNa PiReS:

tq syg~

ZARA 札拉 said...

zan-xray:

dah cam duta dah kamu bnag~

ZARA 札拉 said...

miss lolly a.k.a luvfareda :

TQ!

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hehhe~

sogan~

ZARA 札拉 said...

hidayah:

maceh Yaya~

ZARA 札拉 said...

farah:

senyum ya syg?

=p

ZARA 札拉 said...

Senghoo :

TQ dear~

ZARA 札拉 said...

Tekkaus :

hehehe~

mungkin ada~

ZARA 札拉 said...

mikagami:

ahh~

mengapa dia?

=P