Monday, September 14, 2009

Keinginan Membunuh Memuncak - Jangan Cari Jika Tiada Ciri Tersendiri Dan Jawapan Buat Mimi


Oh, sila keluar dari hidup aku.
Sila keluar.
Sila keluar.

Tiba-tiba keinginan untuk membunuh memuncak. Terlalu tinggi sehingga aku terpaksa belajar mengawal diri sekali lagi. Nafsu membunuh aku tahan dengan menyiapkan kek dari pagi tadi. Sudah tiga jenis, tapi api kemarahan semakin membakar diri.

http://i105.photobucket.com/albums/m231/funis4fun/Nice%20Weekend%20Stuff/killer_weekend.jpg
*Gambar penghargaan di SINI*

Oh, jangan pernah melaungkan ciri yang tiada pada aku kalau kamu hanya mahu menonjolkan diri. Aku berasa jelik secara tiba-tiba. Bukan dengan kamu tetapi dengan diri sendiri. Keinginan aku untuk keluar membunuh semakin meningkat dan kamu tidak akan pernah mengerti kesengsaraan ini. Kamu tidak akan pernah mahu tahu bagaimana kesakitan yang aku alami. Kalau pun kamu mahu meletakkan hidung tinggi di udara, jangan pernah panggil aku sebagai seorang sahabat dan kemudian ketawa.

Secebis nota buat pembaca yang bernama Mimi yang menghantarkan surat elektronik kepada aku.

"Apakah hadiah terbaik untuk lelaki yang kita kahwini?"

Pertama sekali, maaf kerana aku belum pernah bernikah sebelum ini dan mungkin juga impian itu terlampau jauh untuk digapai buat masa ini. Kedua, emosi yang tiba-tiba menjadi teruk dengan wujudnya manusia yang membuat aku jelik dengan diri sendiri atas perbuatan dia, membuatkan otak aku kurang berfungsi secara waras. Maaf Mimi, tapi Zara merasakan ini mungkin hadiah yang agak baik.

http://www.coolpersonalisedgifts.co.uk/images/products/named%20vimages/Boxers%20Right%20Leg.jpg
*Gambar penghargaan di SINI*

Zara : Sedang mengawal keinginan membunuh.

62 comments:

imHepPie said...

iskk..hengatkan daku adala mimi itu..hik3..terprasan lak

cintaAnna said...

siapa insan yang membuat kamu rasa mahu membunuh cik zara oik...

Nyamuk kah???

ingin juga aku lihat posting akan dtg...gambar hiasan mu...

Adalah mangsa pembunuhan kamu zara...


heheheh

ashie023 said...

oooo..jangan sampai membunuh zara..sabo sabo..

nasib baik kat last tuh ko berkata 'sedang mengawal keinginan membunuh'..

tapi siapakah mimi itu?(sibuk je ashie nak tau..ahah)

zan-xray said...

syok garu kepala, garu lutut dan siku masa baca entry mu dik. kemudian baca lagi... haha.
apa kaitan seluar tu .. garu lagi kat.... haishhhh..
selamat buat kuih raya yang keberapa tah.. sabar ek

cHeRyNa PiReS said...

1st time bukak blog org dia kata nak membunuh...huh...rasa a bit intimidated dan sangat takut bila mula2 membaca td.

tp dalam pada nak membunuh, anda sangat kreatif. masih boleh bakar kek dan boleh fikirkan hadiah kiut utk suami walaupon anda masih belum berkahwin!

good job...macam nieh sha pun rasa mau membunuh juga. kalau boleh tambah productivity, apa salahnya kan?

AiE bAhRi said...

Itukah hadiah cuteny zara?

Mmmg kamu chumel..Pandai pilih hadiah untuk bakal suami kamu..=)

Wanita Itu said...

owh dek zara ~
kenapa nie??

jgn sampai membunuh ya ^_^

{lumut} said...

sabar zara sabar..
jangan bunug kek2 tuh sudah la..hehe

adiah boxer?haha..
harap mimi berpuas ati dgn jwpn tuh.

salam lebaran.

Tekkaus said...

Tak baik membunuh waktu puasa ini tahu! Kena bersabar zara! Banyak banyak sabar! :p

ms ct said...

selamat membunuh zara....mungkin lebih sesuai kamu bunuh si kerdil yang berterbangan @ si kecil yang mencuri gula..

~♥ cik intan® said...

.cheh
.saspen je ;p

.hikss suke adiah tu! :D

sharamli said...

jgn jadik pembunuh..

khaLifah feDi said...

hahahha.......

boxer !!!

sI tEDI said...

x menahan hadiah tu!!!

Ries Lee said...

nak bagi boxer...
confirm lelaki tu terharu...

arque said...

boxer!!
terbaik arr.
haha.
btw chill okay.

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

erk! mmm...cuba memahami...

Noorlaila Mohamed Nor said...

zaraaaa!!

ber_uwang said...

he he he boxer akuuu

ZARA 札拉 said...

imHepPie :

hehehe~

nama je sama syg~

ZARA 札拉 said...

cintaAnna :

hahaha~

nanti akan ku buat~

ZARA 札拉 said...

ashie023:

mimi itu pembaca senyap juga~

haha~

ZARA 札拉 said...

zan-xray:

hahaha~

garu mana bang?

mau kena pang ke?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

cHeRyNa PiReS:

hahaha~

harus Sha~

mengawal kemarahan~

ZARA 札拉 said...

AiE bAhRi:

err..bukan suamiku bang~

bukan~

ZARA 札拉 said...

Wanita Itu:

err..belum lagi kak~

ZARA 札拉 said...

{lumut} :

hehehe~

sayang kamu sayang~

ZARA 札拉 said...

Tekkaus :

hehehe~

masih bersabar ni bang~

ZARA 札拉 said...

ms ct :

hahaha~

mungkin juga kak~

ZARA 札拉 said...

~♥ cik intan® :

hehehe~

suspen itu indah~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

sharamli:

pesanan penaja ke Sha?

ZARA 札拉 said...

khaLifah feDi :

nampak best rasanya~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

sI tEDI :

hahaha~

dak utih tak boleh pakai~

ZARA 札拉 said...

Ries Lee:

hahaha~

ye ke?

ZARA 札拉 said...

arque :

hahaha~

sure, thanks beb!

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hehehe~

baik Nuar!

ZARA 札拉 said...

Noorlaila Mohamed Nor :

laila comel!!

ZARA 札拉 said...

ber_uwang:

alamak~

sama ke?

hahaha~

farah said...

hadiah yang menarik utk si suami.

:D

en_me said...

suar kontot tewww.. ammvoiii

p/s: thanx zara, me dh dapat hadiah n kad raya kamoooo..

ZARA 札拉 said...

farah :

hahhaa~

nanti kalau ada suami~ harus aku bagi~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

en_me :

Oho~

sudah dapat ke?

hehehe~

harap en me suka~

mira amair said...

kalo Ceq..bnuh ja..heeee!

Lifesaver said...

wow!boxer!

mmg sexy!

ZARA 札拉 said...

mira amair:

hang memang ganaih~

ZARA 札拉 said...

Lifesaver :

hahaha~

belikan Mr. KE kak~

hidayah said...

huh~

kamo ni macam2x sehhh

ZARA 札拉 said...

hidayah:

hahaha~

macam2 kah aku?

Dookie said...

kehkehkeh... best tu heheh... hadiah tu nak diberi ke hehe...

ZARA 札拉 said...

Dookie :

nanti aku pk~

hahaha~

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

wuishh...cekcinya...

ZARA 札拉 said...

a.z.r.i.n.a.03.07:

hahaha~

cekci ke kak?

ihiks~

rAtu saLju™ said...

jap2...aku nak cll polis dlu...hehehe

zan-xray said...

nak aku suka di pang .garu tang...haha.. kau memang nakal jugak yer tapi baik hati

ZARA 札拉 said...

rAtu saLju™ :

cepat~

laju2~

hahhaa~

ZARA 札拉 said...

zan-xray :

hahaha~

aku mungkin begitu bang~

ringo said...

berilah boxer yang dikait sendiri menggunakan jerami.haha

ZARA 札拉 said...

ringo :

nanti gua try buat~

hahha~

messyremo said...

hehe~~

takkan suami kamu asek dapat boxer je dari kamu zara?hehe

takde adiah lain ke...hehe

ZARA 札拉 said...

messyremo :

eh ada~

ni jawapan aku untuk mimi lah omar~

naz said...

hohohoh! cool boxer! spongebob nye boxer ar bagi.

"Perkahwinan adalah cara menghalalkan zina." — Dina Zaman

ZARA 札拉 said...

naz :

hehehe~

spongebob punya mana buleh sayang~

hahaha~