Saturday, September 26, 2009

Selamat Pengantin Baru Buat B Dan Jejaka. Jangan Hantar Gambar Nakal Kamu Berdua!


Hari ini B dan Jejaka bersanding.
Malangnya aku tidak dapat menghadiri pernikahan dan persandingan teman wanita sendiri.
Aku cuma harap B dapat memahami keadaan diri ini yang dihimpit dengan kesibukan sempena hari raya Aidilfitri.


*Ini Irsyad yang comel bersama makcik saudara yang sungguh bulat*

Ada orang yang bertanyakan apakah Si Kosong datang berkunjung ke rumah aku kali ini.
Oh, jawapannya TIDAK.
Jarak yang jauh dan ini bukan masanya untuk pertemuan indah.
Hari ini sudah dua bulan kami bersama selepas ikatan penyatuan dua hati.


Sepupu-sepupu tersayang yang sentiasa membuat aku ketawa walaupun mereka membuli dengan gigih.

Senyuman sentiasa bakal terukir di wajah dengan mereka-mereka yang berada di sekeliling aku.
Rindukan mereka semua.

Zara : Buat B dan Jejaka, kamu berdua memang sangat nakal! Hantar gambar berkucupan selepas nikah pada aku? Adakah itu satu cara untuk buat aku berkahwin cepat? *ketawa*

38 comments:

cHeRyNa PiReS said...

macam kebetulan plak. Kawan sha yang bernama Q pon akan bersanding pada hari ini. (mmg panggil dia Q tau~!

Kadang teringin plak org panggil nama2 simple macam tuh...T, S, O, P, A, B, C, D?

Aaahh...cacat plak bunyi! S tuh dah len macam je:P

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

irsyad alololo moncongnyer dia! =D hikhikhik

zan-xray said...

kawen gak si B tu.. slmt pgntin baru.
berdua lebih baik..:p

~♥ cik intan® said...

.bg adiah x pd b? ;)

Naz said...

fowardkan gambar itu ke sini.. hahahaha...

arque said...

ahhaha.aku sokong naz.
forwardkan gambar2 itu ke sini.
mungkin post gambar tu di entry terbaru.
boleh? ;D

orang2.. said...

yeah!!!!!!...
kawin2!~

kojah said...

samat ari rayaaaa =)

i.am.belle said...

tunggu gambar zara bersanding. aku mahu jadi kak andam. hehehe xD

{lumut} said...

sayang suke tgk kamu ceria..
=)

si kosong itu sapekah??
lelaki pencuri hati kamu kah?erk

Precious said...

Selamat Pengantin Baru buat B. Hai, bila haku boleh ucap yg sama buat si Zara?

Tekkaus said...

Kawan kamu bersanding? Tahniah but kedua-dua pengantin baru tersebut. :) Kamu pulak bila yer? :p

farah said...

si kosong jauh dari kamu ye syg?

kirim salam aku pada si kosong,

hehe.

:D

meo188 said...

huhuhuhu...

sharamli said...

gamb0 berkucupan?
jgn lupa p0stkan di bl0g jgk ..

Fatyyhahh :) said...

lama2 tgk muka akak mcm familiar.

Pocket said...

anggap la gambar berkucupan itu sebagai dorongan positive,
taruk jer gambo tu kat sini,
baru la diorang nyesal antar :D
heheheh

makcik saudara tidak sebulat mana,
pocket lagi bulat.. humm humm..

atiQah adNan said...

bahagia nye adikku zara berayee...

Lifesaver said...

gambar berkucupan?

ZARA 札拉 said...

cHeRyNa PiReS:

hahaha~

S~

ngee~

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

memang kegemaran dia tu Nuar~

haha~

ZARA 札拉 said...

zan-xray :

hehehe~

mungkin bang~

ZARA 札拉 said...

~♥ cik intan®:

bagu duit ja~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

Naz:

amboi kanda~

=p

ZARA 札拉 said...

arque:

kamu pun nakal~

nak kena babap?

ZARA 札拉 said...

orang2.. :

hehhee~

ZARA 札拉 said...

kojah;

maceh~

ZARA 札拉 said...

i.am.belle ;

ku tunggu kamu dulu syg~

=P

ZARA 札拉 said...

{lumut} :

hehehe~

ZARA 札拉 said...

Precious:

lagi 4 tahun kak~

ZARA 札拉 said...

Tekkaus :

lama lagi bang~

hehhe~

ZARA 札拉 said...

farah :

hahaha~

baik~

ZARA 札拉 said...

meo188:

ngee~

=p

ZARA 札拉 said...

sharamli :

hahaha~

ZARA 札拉 said...

Fatyyhahh :)

macam sapa dik?

ZARA 札拉 said...

Pocket :

hahaha~

kalau letak, menangis mereka bang~

ZARA 札拉 said...

atiQah adNan :

hehhe~

ZARA 札拉 said...

Lifesaver:

ya kak~

ngee~