Tuesday, September 15, 2009

Tiada Ciuman Atau Pelukan Mampu Membangunkan Hati Yang Semakin Mati Dan terbang Pergi...


Tiada yang dapat mengubati saat ini.
Usaha terakhir sudah hampir tiba ke garisan yang tidak diketahui panjangnya.
Tiada istilah sakit lagi. Tiada.



Zara : Dunia semakin kaku dan celaru. Oh, ini penulisan ke-360. Aku mahu melihat dunia secara 360 juga.

66 comments:

Pais Chaos said...

ngapain dong...

sI tEDI said...

dunia hanya sementara.. alam barzakh setia menanti!!
:)

Monkey D Luffy said...

aah

napa?

~♥ cik intan® said...

.x oke jgk ke?
.sabar syg

ber_uwang said...

apa suda jadi.. kebaya jadi kebarung ke

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

sabar dan tenang... pasti menang

cik ian@aH Lian~ said...

meh sini,
sis pusingkan kamu
497 darjah juga bisa...

nggak ada apa2 masalah!

imHepPie said...

tgh bahagiakah???

{lumut} said...

dah sembuh ka??hee

cik eja^_^ said...

kak zara :)
kenape nie?
akak okay tak?

Pocket said...

it was mentioned somewhere that once one is tormented with pain,
(Leg cut off, third degree of burn, or simply decapitated)
one will not feel any other pain after...

so try la sakit kan jari anda seteruk mungkin (Kepit kat pintu sampai kuku itam)... mana la tau sakit di hati kurang sikit pas tu:D

kenapa nii? care to elaborate more?

Adry said...

huhu... wat happened?? sabar sabar

meo188 said...

terbang dgn air asia ke?

intan izani said...

agi idup agi ngelaban

;)

never ever lose hope dear~

Tekkaus said...

Harap-harap Zara dapat bangkit semula dan lihat dunia ini dari sudut yang berlainan. Hidup ini indah dan penuh dengan makna...tetapi...kena lar menghargainya. :)

mRs.jUkoGYu said...

ko oke ke dik?meh sini nak pelok kaseh sayam...;)

rAtu saLju™ said...

cayang...
kenapa dengan dirimu?

Ries Lee said...

lihat dunia secara 360...
jalan tgh jem giler skrg...

cHeRyNa PiReS said...

tak brapa nak paham ape yg anda tulis...tp take care ye zara!

Lifesaver said...

kamu keliru ke dik zara?

Tyhahh :) said...

tatak zara, sabar k, ini sume dugaan.tenyum tikit :D

Aidy Shahiezad said...

kenapakah hati itu semakin mati ??
ke manakah destinasi hati itu mahu terbang pergi ??

zan-xray said...

Harinya akan datang juga zara..
sementara tu buka tingkap dan pintu luas2 pandanglah kehijauan dan burung2 terbang bebas tu dahulu.

olin said...

sabor~

ZARA 札拉 said...

Pais Chaos :

sakit Pais~

ZARA 札拉 said...

sI tEDI:

betul!

=)

ZARA 札拉 said...

Monkey D Luffy :

sakit jiwa skit kapten~

huhuhu~

Precious said...

360? Berpusing kepala haku ...

ZARA 札拉 said...

~♥ cik intan® :

sedang bersabar syg~

ZARA 札拉 said...

ber_uwang :

huhuhu~

entah~

ZARA 札拉 said...

a.z.r.i.n.a.03.07:

harap begitu juga kak~

uhuks~

ZARA 札拉 said...

cik ian@aH Lian~ :

hahaha~

banyaknya darjah~

hahaha

ZARA 札拉 said...

imHepPie:

entah~

ZARA 札拉 said...

{lumut} :

ku harap ku sembuh~

ZARA 札拉 said...

cik eja^_^:

getting better~

=P

en_me said...

hmmm..

ZARA 札拉 said...

Pocket :

maybe going to elaborate more later bro~

thanks for your concern~

ZARA 札拉 said...

Adry:

masih bersabar bang~

ZARA 札拉 said...

meo188:

mungkin juga~

ZARA 札拉 said...

intan izani :

thanks kak!

=)

ZARA 札拉 said...

Tekkaus:

zara sedang berusaha bang~

sangat berusaha ke arah itu~

ZARA 札拉 said...

mRs.jUkoGYu :

pelok kuat kak~

uhuks~

ZARA 札拉 said...

rAtu saLju™:

nanti ku explain syg~

ZARA 札拉 said...

Ries Lee :

sesak?

kurang indah~

ZARA 札拉 said...

cHeRyNa PiReS :

baik syg!

denaihati said...

kejarlah malam ganjil Ramaadhan 25, 27 dan 29 dan berdoalah bersungguh insyallah akan merubah dan menyelesaikan segala yg membelenggu hidup kita

ZARA 札拉 said...

Lifesaver:

sangat2 kak~

ZARA 札拉 said...

Tyhahh :) :

akak dah menyeringai dah~

ZARA 札拉 said...

Aidy Shahiezad :

ke big apple agaknya~

ZARA 札拉 said...

zan-xray :

aku juga harap begitu bang~

ZARA 札拉 said...

olin :

sedang dan masih~

ZARA 札拉 said...

Precious :

err..pusing laju2 kah?

ZARA 札拉 said...

en_me :

uhuks~

ZARA 札拉 said...

denaihati :

insyaALLAH encik~

insyaALLAH~

khaLifah feDi said...

oh girl y???

ps:-ehem3 zara nnti amik kad raye diblog ku..bye..

ZARA 札拉 said...

khaLifah feDi :

hehehe~

kad raya?

baiks!

hidayah said...

jaga2x leher tau zara

360 tu situasi sukar untuk dipusingkan secara bulatan

ZARA 札拉 said...

yaya:

baik sayang~

farah said...

kamu ada masalah dengan si kosong?

:(

ZARA 札拉 said...

farah :

entahlah sayang~

=(

vidadarisakura said...

kenapa niiiiiiiiiiiiiiiii.

messyremo said...

meh zara..

aku peluk cium kamu laju2..

mau?haha

ZARA 札拉 said...

vidadarisakura :

takde pape Vivi~

ZARA 札拉 said...

messyremo :

hahaha~

moh2~

lalala~

naz said...

emangnya kenapa kamo celaru saja?

ZARA 札拉 said...

naz :

aritu ja dong~

skang idak lagi~