Monday, October 26, 2009

Peta Cinta : Kami Semua Menyemai Cinta Di Sini Ketika Ini

Salam semua!
Gembira dengan permulaan hari baru?
Merindui aku?
Aku dan rakan-rakan seperjuangan berada di sini hari ini.



Jangan tersalah anggap.
Ini bukan sekolah untuk aku memulakan tugas rasmi aku.
Ini tempat kami semua diminta berkumpul sebelum diedarkan kepada pengetua sekolah kami.
Di sini kami mendengar taklimat dan sebagainya sebelum memulakan tugas di sekolah masing-masing.
Oh, selamat menjalani hari yang ceria!

Zara : InsyaALLAH, bakal berangkat pulang ke rumah petang ini. Tatkala kaki melangkah keluar dari Kampus Selatan pagi tadi, hati membuak kesedihan. Bilakah akan kembali ke sana sebagai seorang pelajar? Mahu membiarkan masa menentukan. Niat di hati tidak akan pernah padam.


46 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

++ selamat bertugas adik ku cayang ++

cHeRyNa PiReS said...

argghh...lepas nieh makcik rambutan maghrib takkan ada sebab mengutuk kamu, adikku! take care...i'm so proud of u!

imHepPie said...

skang da jdi chekgu bkn student lgi hehe

~dARlee zURiS~ said...

selamat memulakan tugas,sayam
:)

NUai said...

~Selamat datang ke dunia baru!! moga2 ko sukalah ngan dunia baru ko tu.. ^^

puding roti said...

terujanya

.ieLah. said...

...sebelum diedarkan kepada pengetua sekolah..

kamu ingat pamplet nak edar2? hahah
comel.

selamat berkhidmat sayang :)

ashie023 said...

selamat bertugas zara

cik intan (◡‿◡✿) said...

.gudluck zara! :)

cik eja^_^ said...

mengimbau kembali sejarah dahulu :)
good luck :)

sharamli said...

sambung master...
heee

rAtu saLju™ said...

waaaahhhh...aku x mo ucap slmat lagi...cuma nye aku mau kamu belanja ku sayam...kih3...

jom jumpe pengetua yg garang itu...kih3

Framestone said...

berdebar2 x??
sekali ade abkal cikgu hensem gitew... he..23x

www.broframestone.com

mira amair said...

selamat mengajar beb!

kEy said...

cikgu zara cayunk!
wish u luck!

Samaira said...

pe saje yg kamu lakukan
do the best ya :)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

owh...baru ku faham...hihihihi =D

GiGGLe GaL said...

gudluck dik!

Noorlaila Mohamed Nor said...

kenapa akak xsambung je terus?

farah said...

selamat bertugas ya :)

Tekkaus said...

Sekarang ni tengah hadiri kursus? Bagus. :D Selamat bertugas ya.

faqhrule said...

kursus KISSM sudah pergi?

arque said...

zara!mesti kau dah muak dgr tapi stil aku nak cakap jugak.
gud lak!! ;P

ZARA 札拉 said...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠

ZARA 札拉 said...

cHeRyNa PiReS :

hehhee~

TQ sis!

=]

ZARA 札拉 said...

imHepPie :

hehehe~
betoi!!
=]

ZARA 札拉 said...

~dARlee zURiS~:

hehehe~

TQ sis!

=]

ZARA 札拉 said...

NUai :

hahaha~

maceh Nuai!

ZARA 札拉 said...

puding roti :

hehehe~

ZARA 札拉 said...

.ieLah. :

hahaha~

cam pamhlet eks?

=]

ZARA 札拉 said...

ashie023 :

hehehe~

=]

TQ!

ZARA 札拉 said...

cik intan (◡‿◡✿):

tQ sayang!

ZARA 札拉 said...

cik eja^_^ :

Hehehe~

TQ sis!

ZARA 札拉 said...

sharamli :

hahaha~

aku dah tolak beb~

ZARA 札拉 said...

rAtu saLju™ :

pengetua aku comel!

ZARA 札拉 said...

Framestone :

muahaha~

ada bro~

ZARA 札拉 said...

mira amair :

Thanks dear!

ZARA 札拉 said...

kEy:

Thanks darling!

=]

ZARA 札拉 said...

Samaira:

insyaALLAH~

terima kasih atas doa kamu syg!

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

hehehe~

=]

ZARA 札拉 said...

GiGGLe GaL:

TQ kak!

=]

ZARA 札拉 said...

Noorlaila Mohamed Nor:

nak kumpul duit~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

farah :

thanks sayang!

ZARA 札拉 said...

Tekkaus :

muahaha~

thanks!

ZARA 札拉 said...

faqhrule:

belum~

=]

ZARA 札拉 said...

arque:

Thanks sayang!

=]