Sunday, October 25, 2009

Peta Cinta : Kembali Bersatu Dengan Cinta Lama Membuatkan Jantung Berdebar Kencang Dan Laju

Salam hari Ahad buat kalian semua!
Semoga anda semua mempunyai hari yang ceria yang bisa membuat hati tersenyum riang dan cinta mekar di dalam hati dan jiwa. Ah, cinta bukan sahaja kepada sang kekasih, tetapi juga Yang Maha Esa dan mereka yang sentiasa menyokong kita.

Semalam melewati hari yang memenatkan disebabkan menghadiri majlis tiga dalam satu.
Sambutan Aidilfitri.
Hari Keluarga.
Jamuan Akhir Tahun.
Majlis tersebut dianjurkan oleh Kelab Kakitangan Sekolah Emak.
Mungkin tahun depan aku bakal merasai majlis di sekolah sendiri, insyaALLAH.

25 Oktober 2009
Akan pulang sebentar ke tempat yang aku cintai.
Di mana ilmu digali, cinta bersemi mekar mewangi terhadap pengetahuan bercambah.
Tempat di mana aku belajar mengenai lebih dari sekadar diri sendiri.



Di mana aku hari ini?
Sila tekan gambar di atas.
Seperti yang pernah aku nyatakan, sikap aku terdorong seperti yang kamu kenali saat ini adalah disebabkan oleh kata-kata ini...
"Kerana Tuhan Untuk Manusia"


Zara : Aku akan berada di sini dengan menaiki bas pada jam 12 tengah hari. InsyaALLAH akan tiba di destinasi pada 2.30 atau 3.00 petang. Sudah membuat rangka lawatan menemui beberapa sahabat dan teman yang sentiasa membuatkan diri ceria dan gembira menikmati hidup di dunia yang fana ini.


62 comments:

Manusia said...

banyak tol majlis.
makan banyak la ni yea huhu

arnamee said...

Salam syg..;)
hati-hati selalu dan raikan kencangan di jantungmu itu, kerana ia berupa sebuah keindahan.

(^_^)

falcon said...

wah cepat je kamo post entri kn? tiap2 hari plak. tuh,,,terer2... samat pagi zara..

YobSumO said...

ohh ex-UTM. rajin kamu berjalan2.

tapi kalau perut dah kenyang sbb makanan semalam, mmg no hal punyalah. max energy!

sharamli said...

yup..kerana tuhan untuk malaysia...

bersama kita menjulang..keunggulan..terbilang~~~

rAtu saLju™ said...

syg...

slmat kembali ke mana dirimu menemui chenta sejati....

dude said...

terkenang K10

farah said...

ouh ke UTM ye.

rajinnya kamu!

Airland said...

majlis 3 in 1 ye..

kenape x masukan majlis kawin kamu skali supaya jadi majlis 4 in 1??

Anonymous said...

~hazerin.

di skudai? mesty kita akan bjumpa. hehehe

mier@merr said...

syg..........
mahu ikot kamu...

rindu bangat...~

Tirana said...

Tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat bercinta..hehehe

Noorlaila Mohamed Nor said...

wahh
siap rangka lawatan
macam menteri la kak!

arque said...

utm kann

have fun! ;P

zino said...

dah habis syawal pun masih ada sambutan raya ya.. meriah nya malaysia.. hehe

Pais Chaos said...

selamat pagi ahad..ayuh kita siram pokok bunga!!

NUai said...

^^
~slmat pagi ahad dunia sebelah zara..
~jalan jak ko bah.. heheheee

cHeRyNa PiReS said...

berjalan2 yee...selamat ari Ahad padamu jugak. rasa janggal bila jarang2 nampak zara..tp mungkin lepas nieh lagi jarang2 agaknya?

Samaira said...

waaa
soronok la kembali ke tempat belajar dulu ekk
yesss
tempat jatuh lagi kan dikenang
inikan pula tempat belajar,tido,bergurau ngan kengkwn,jatuh cinta hiksss kekeke, dan byk lagi tuh kan kan kan ekeke

i.am.belle said...

tahniah 'cher zara, kembali bekerja tak lama lagi xD

Tekkaus said...

Banyaknya tempat pergi! :)

cik intan (◡‿◡✿) said...

.syg, jgn makan byk3
.nti x dek stamina mahu mengajar ;p

cik ian@aH Lian~ said...

dik,
kamu balik UTM ker?
jom dating....?

imHepPie said...

wuuu x aci nk g jumpa zara gak...

sI tEDI said...

selamat pergi danbalik :P naik bas lek loK!

green apple said...

happy travelling

et said...

haha..bez nyer mkn2..^^

utm, wah..da dkt ngn umah..uuuu~~

░♥si lampu neon♥░ said...

take care ye zara..entah bila boleh ketemu...

chokio_nia said...

wah..mak akak dlu pon cekgu??take a gud care of ursef k..=)

Aidy Shahiezad said...

dah lame daku tak mendengar ungkapan keramat "kerana tuhan untuk manusia" tue... hehehe.. ;)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kamu mengajar di tempat kamu belajar ya?

ZARA 札拉 said...

Manusia:

hahaha~
apa boleh buat beb~

=]

ZARA 札拉 said...

arnamee :

hehehe~
thanks sayang~

ZARA 札拉 said...

falcon:

hahaha~

ni auto publish post~

=]

ZARA 札拉 said...

YobSumO :

hahaa~

thanks beb!

ZARA 札拉 said...

sharamli :

wei~

salah tu wei~

ZARA 札拉 said...

rAtu saLju™:

Thanks babe!

=]

ZARA 札拉 said...

dude :

hehehe~

=]

ZARA 札拉 said...

farah :

tumpang tidor bilik kawan~

=]

ZARA 札拉 said...

Airland:

hehehe~

belum masanya~

ZARA 札拉 said...

~hazerin.:

heheehe~

=]

ZARA 札拉 said...

mier@merr :

moh le kita~

=]

ZARA 札拉 said...

Tirana :

hehehe~

cinta ilmu kak~

ZARA 札拉 said...

Noorlaila Mohamed Nor:

hahaha~

kak bakal menteri pelajaran~

ZARA 札拉 said...

arque :

hehehe~

=]

ZARA 札拉 said...

zino:

hahaha~

apa boleh buat Uncle~

=]

ZARA 札拉 said...

Pais Chaos:

Jom!

=]

ZARA 札拉 said...

NUai:

haha~

sia ada tugas bah~

ZARA 札拉 said...

cHeRyNa PiReS:

maaf kak~
sibuk sungguh aku sekarang ni~

ZARA 札拉 said...

Samaira:

hahaha~
rindu kamu sayang~

=]

ZARA 札拉 said...

i.am.belle:

thanks a lot belle sayang!

ZARA 札拉 said...

Tekkaus :

hahaha~

terpaksa bang~

ZARA 札拉 said...

cik intan (◡‿◡✿) :

haha~
baik sayang~

ZARA 札拉 said...

cik ian@aH Lian~ :

balik jap je sis~

ZARA 札拉 said...

imHepPie :

hehehe~

meh jumpa~

ZARA 札拉 said...

sI tEDI:

hehehe~
baiks~

ZARA 札拉 said...

green apple :

thanks Kak Di!

=]

ZARA 札拉 said...

et :

hehehe~

=]

ZARA 札拉 said...

░♥si lampu neon♥░ :

huhuhu~

entah..=]

ZARA 札拉 said...

chokio_nia :

hehehe...

ZARA 札拉 said...

Aidy Shahiezad :

hehehe...

=]

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

bukan sayang~