Thursday, November 19, 2009

Peta Cinta : Kalau Tidak Dapat Bertemu Zaquan Adha, Mungkin Akan Mencari Pahlawan Melaka Mengubati Duka.

Salam semua!
Hari ini aku akan bertugas sebagai guru pengiring untuk lawatan ke Negeri Sembilan dan Melaka bagi Tingkatan Tiga dan Dua. Seramai lapan orang guru akan bertugas mengiringi tujuh puluh orang pelajar yang memenuhi isi perut dua buah bas. Oh, ahli sihir wanita juga ikut serta dalam rombongan ini. Hati aku tertanya juga, adakah anaknya yang masih menyusu badan walaupun berusia tiga tahun itu akan ikut bersama.

http://www.tourism.gov.my/corporate/images/Maps%20of%20Malaysia/map_negeri_sembilan.jpg
 [Gambar penghargaan di SINI]

Mengikut perancangan, kami akan berada di Sri Menanti dan Kolam Air Panas. Aku juga kurang pasti tentang lokasi kedua disebabkan tidak pernah berkunjung ke sana. Oh ya, tugasan aku adalah untuk menjaga pelajar Tingkatan Dua.

http://travelmalaysiaguide.com/images/Maps/malacca-fun-map.jpg
[Gambar penghargaan di SINI]

Jam sudah menunjukkan angka 5. Lima pagi. Eh, mengapa aku masih di hadapan Sean?
Perlu bersiap-siap ke destinasi yang sudah dirancang. Kekal mengikuti aku di Twitter untuk menerima laporan secara langsung di mana aku akan berada hari ini. Oh, perasan artis sungguh! *ketawa*

Zara : Hati sedang menyanyi lagu indah. Ada kenangan comel yang terjadi di sekolah semalam.

62 comments:

miss zahidah said...

enjoy ur self....
have a nice day....
sayang....
i'm not in a good mood =(

Framestone said...

la... dah pukul 5 ke... bro xsedar dah kul 5

erm pg ni ebro kne outstation la pulak... selamat pakai kereta company

www.broframestone.com

avid gunner said...

bapak sedap lagu dalam blog ko ni...
~dunia belum berakhir~

zeqzeq said...

uhukkk..uhuk
tak boleh lari dari huruf "Z"..

mEiZ SHA said...

hahahahha
ape yg COMEL YG TERJADI SEMALAM TU SYG???

cite sket...;p

sI tEDI said...

dak zara.. welkem to melaka!! :P

MOKCIK AZWA said...

bestnya gi coti coti malaysia gitteww...take care ya..

qila~ said...

bli ole2 utk org eh,hahha..
stju2 lgu mmg syiookk..!!

naz said...

aisey kene tackle ke smlam? haha

Nina Ini Milik Din said...

selamat berjalan2 sayang...

puding roti said...

teringat ms pegi lawatan sekolah. bes :)

mier@merr said...

haha... zaquan adha jugak yg ko nak....

~pahlawan mane ko nak cari weh??

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.nak souvenir pls! ;p

zella said...

best nyer jln2..
=)

en_me said...

sonoknyerr jalan jalannns kannns.. ehehe

PiNk ButTeRfLy said...

please send my regard to zaquan!

hehe..

have a safe journey dear!

Aku Beskot™ said...

aku mau ikot!!

ashie023 said...

wow..nak g kolam air panas ke..>???nak ituuttt..hehe

olin said...

beb,
gi melaka tak ajak~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

siapa cakap selebriti saja boleh keliling satu negara...menjadi pendidik juga boleh! seronoknya kamu zara! =D

cHeRyNa PiReS said...

jangan jeles, kami selalu berjumpa sebab dia adalah anak murid ibuku:)

chokio_nia said...

cm bes je..keje smbil melancong..hehe..hurm sape ahli sihir kak??

Samaira said...

oooo nk ikutttttttt jenjalannnnn huhu

░♥si lampu neon♥░ said...

yang, alahai seronoknye ko berjalan yer??

faqhrule said...

seri menanti? pasti istana kan?

niesz said...

kenangn comel ape tu??cite r..nk tau gak..kene ngorat ek..ehe..

YobSumo said...

inilah namanya makan angin sambil menikmati keindahan alam. Tapi yang ahli sihir itu mungkin akan spoil kan sikit pemandangan.

mungkin.

mungkin juga kamu tiba2 jadi rapat dengan dia. hehe. satu hubungan yang baik terjalin.

Noorlaila Mohamed Nor said...

wahh sibuk la kakak sekarang!

Lifesaver said...

selamat pergi berjalan2

pudding pie said...

wah, welcome to melaka!

Tekkaus said...

Malacca bandaraya bersejarah! :D

LORD ZARA 札拉 said...

miss zahidah:

alahai~
napa ni~

LORD ZARA 札拉 said...

Framestone:

hehehe~

LORD ZARA 札拉 said...

avid gunner:

hehehe~
mestilah~

=]

LORD ZARA 札拉 said...

zeqzeq:

hahaha~

=]

LORD ZARA 札拉 said...

mEiZ SHA:

hehehe~

=]

LORD ZARA 札拉 said...

sI tEDI :

hahaha~

=]

LORD ZARA 札拉 said...

MOKCIK AZWA :

baik mokcik!

LORD ZARA 札拉 said...

qila~:

hahha~

LORD ZARA 札拉 said...

naz :

hahaha~

mana tau?

LORD ZARA 札拉 said...

Nina Ini Milik Din :

TQ Nina!

LORD ZARA 札拉 said...

puding roti :

hehehe~

betul2~

LORD ZARA 札拉 said...

mier@merr:

kang amik aidil dah jadi lain kang~

LORD ZARA 札拉 said...

intanurulfateha (◡‿◡✿) :

hehehe~

bleh~

LORD ZARA 札拉 said...

zella :

betul!

LORD ZARA 札拉 said...

en_me :

betul en me iteww~

LORD ZARA 札拉 said...

PiNk ButTeRfLy :

tq dear!

LORD ZARA 札拉 said...

Aku Beskot™ :

moh le~

LORD ZARA 札拉 said...

olin:

lain kali kita pergi berdua je..

nak?

LORD ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

hahaha~
betul Nuar!

LORD ZARA 札拉 said...

cHeRyNa PiReS :

jeles juga kak!
hehehe~

LORD ZARA 札拉 said...

chokio_nia :

ahli sihir?
hehehe~

LORD ZARA 札拉 said...

Samaira:

hehehe~
meh~

LORD ZARA 札拉 said...

░♥si lampu neon♥░ :

sekolah punya hal Neo~
hehe~

LORD ZARA 札拉 said...

faqhrule :

betul!
kih3~

LORD ZARA 札拉 said...

niesz :

hahaha~
=]

LORD ZARA 札拉 said...

YobSumo :

hahaha~
mustahil Yob~

LORD ZARA 札拉 said...

Noorlaila Mohamed Nor:

hahaha~
kerja punya pasal dik~

LORD ZARA 札拉 said...

Lifesaver:

hehe~

LORD ZARA 札拉 said...

pudding pie:

maceh2~

LORD ZARA 札拉 said...

Tekkaus :

Yeah!

^_^

LORD ZARA 札拉 said...

BUAT SEMUA :

TERima kasih!