Saturday, December 05, 2009

Bila Aku Ditegur Tanpa Kaca Mata Yang Mewakili Cinta Seimbang : Putih Dan Hitam Itu Warna Kehidupan Aku Yang Mesra.




Bila aku ditegur oleh pembaca yang mempunyai Mukabuku aku tentang wajah yang kelihatan pelik tanpa kaca mata, aku sedikit tersentak dan tertanya.
"Berubahkah wajah aku tanpa kaca mata?"

Garang, bersahaja, tiada emosi, kejam.


[Gambar yang diambil ketika kejadian yang kamu boleh baca di SINI]



Mungkin memang agak berlainan dan kelihatan seperti berpura-pura gembira selepas kejadian itu.
Makhluk yang bertanggungjawab mengambil gambar ini mempunyai blog juga.
Mungkin aku perlu rahsiakan siapa gerangannya.


Zara : Sudahkah kamu menyertai pertandingan yang aku anjurkan? Ada yang bertanyakan hadiahnya. Jawapan aku mudah sahaja. Aku akan beri berdasarkan peribadi mereka sendiri.  Mahu direnung dengan mata bulat yang menggila ini? *ketawa*

43 comments:

miSs s!v said...

1st tanpa bace.

miSs s!v said...

yes!
nak bace sat.
agagaga

miSs s!v said...

kak.
tanpa kacamata, mulut kamu sexy.
agagaga.

mebi nampak garang sikit.
lalalalaa~

miSs s!v said...

aku lagi.

kak, bile mau jumpe aku?
aku mau prosperity percuma.
boleh?

miSs s!v said...

okay lah.
mau keluar.
babai!









larikkk!!!!!!!

LORD ZARA 札拉 said...

miSs s!v :

oit~

oit~

LORD ZARA 札拉 said...

miSs s!v :

hahaha~

baca2~

=p

LORD ZARA 札拉 said...

miSs s!v :

sexy?

LOL!


garang?

Yeay!!

LORD ZARA 札拉 said...

miSs s!v :

hahaha~

prosperity?

nak kena belanja ke?

LOL!

LORD ZARA 札拉 said...

miSs s!v :

lariks???


meh ku kejar!!!



muahaa~

Cik Biol said...

sungguh aku tak tipu nampak lain la

sI tEDI said...

hadiah berdasarkan peribadi?
kalau aku suke kucing kamu mahu beri kucing?
aku x nak!!
ha ha ha ha
demand! contest lom juin!! :P

maceh kod warna itu!

chokio_nia said...

cekgu garang tanpe kacamata!!jgn babap ain..hehe

LORD ZARA 札拉 said...

Cik Biol :

hahaha~

ye ke?

LOL!

LORD ZARA 札拉 said...

sI tEDI:

hehhee~
takkan nak bagi kuceng?
dush3~~

LORD ZARA 札拉 said...

chokio_nia :

hahaha~
harus ganas~

ezany said...

bila pakai spek tu nmpk putih sket.. boleh ker camtu.. hehe..

niesz said...

mmg lain la..hihi..

LORD ZARA 札拉 said...

ezany :

hahaha~

giloks ahh~

LORD ZARA 札拉 said...

niesz :

hehehe~

Dak Wan said...

Teman prefer yg berkacamata dari yg tidak :) Nampak comel. Heheheh. Sertai contest kamu juga!

LORD ZARA 札拉 said...

Dak Wan:

hehehe~

ye ke bang?

sogan~

eLLa said...

aah cermin mata nmpk ag cumilll..

LORD ZARA 札拉 said...

eLLa :

ye ke?

*blushed*

«♪Ruff♪» said...

uiks...lain bebenor rupe kamu....

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

nampak kelainan nyer dear.. hehee~

atiQah adNan said...

hehe memang nampak lain sayang kalau kamu dah biase pakai spec lepas tu tak pakai... hee~ macamne pun tetap comel dan manis dihati ku..

penjenayah merah jambu. said...

pakai spek nampak genius.sukesukesuke!


tapi kalau saya pakai spek,orang kate macam nenek.



tsk..tsk..

Farhana said...

Mata sexy tanpa kaca mata.. Auwww.. Foya2 di sini lak.. Haha.. ;p

Chekgu ttap comel walau pkai kaca mata atau tak.. Ehehehe.. ;)

hans said...

hadiah peribadi?
aku suka tabung yang penuh berisi duit 50 sen...
sila tunaikan(macam aku menang jer..haha)
hurm,mestilah lain
aku pakai cermin mata bila buang pun orang nampak lain

naz said...

haihhh mampukah dibaca keperibadian dengan tepat. saya keperibadian apa?

LORD ZARA 札拉 said...

«♪Ruff♪» :

hahaha~

ye ke?

LOL!

LORD ZARA 札拉 said...

☺[ai][sUmi]☺Chan :

hehehe~

sogan~

LORD ZARA 札拉 said...

atiQah adNan :

hehehe~

benarkah kak?

sogan ceq~

hehehe~

Hazami Bahrin said...

Better without spec baby~

LORD ZARA 札拉 said...

penjenayah merah jambu. :

aigoo~~

kamu lagi comel sayang~

serious~

LORD ZARA 札拉 said...

Farhana :

hehehe~
kamu buat daku segan~

hehehe~

LORD ZARA 札拉 said...

hans :

ko nak duit 50 sen je ke?

hehhee~

LORD ZARA 札拉 said...

naz :

mungkin tidak tepat~

tetapi berdasarkan apa yg ku rasa sepanjang mengenali dan membaca penulisan kamu mungkin~

LORD ZARA 札拉 said...

Hazami Bahrin:

Really?

=]

et said...

eh..kelihatan same saje..mungkin err..gigi yang bersinar tu telah memantulkan cahaye yang byk, sekaligus buat gambo nmpk berbeza..ahaha~ :p

LORD ZARA 札拉 said...

et :

hehehe~

mungkin juga dik~

Lifesaver said...

aku suka kamu pakai spek..