Thursday, December 17, 2009

Kemarau Dua Puluh Tahun : Malaysia Juara Bola Sepak Sukan Sea!


http://www.abinesh.com/delirium/wp-content/uploads/2009/01/4_1.jpg

Tahniah kepada pasukan bola sepak Malaysia!
Kemenangan 1-0 menentang Vietnam adalah hadiah terbaik untuk semua rakyat Malaysia yang dahagakan kemenangan.
Dua puluh tahun adalah masa yang panjang untuk mengecap kejayaan ini.

Tahniah Malaysia!
Tahniah kepada semua pemain.
Tahniah kepada jurulatih dan pegawai terlibat.

Jangan jadikan ini kemenangan mutlak.
Masih banyak yang perlu diusahakan demi masa depan.
Buat masa ini, mari raikan kejayaan ini bersama.

Walaupun ada mulut-mulut jahat yang mengatakan kemenangan ini hanya kemenangan nasib, aku hanya mahu ketawa mesra melihat mulut-mulut puaka ini.
"Kalau ini menang nasib, Alhamdulillah, nasib kita baik bukan?"

Kalau kalah nanti, banyak pula kutukan menjelma.
Ngeri melihat penonton bola sepak yang tiada otak seperti mereka.
Patutlah bila ditanya Si Kembar dari mana, dijawabnya dari Perak walaupun hakikatnya Negeri Sembilan.
*ketawa*

Zara : Jangan ingat aku hanya penyokong Syaitan Merah sahaja. Kelibat Zaquan Adha, Aidil Zafuan sentiasa mencuri tumpuan mata.Paling penting, ini kerjasama antara ahli dalam satu kumpulan. Jangan kamu tebak aku suka lelaki kacak sahaja. *ketawa*


52 comments:

touyakaruma said...

memang takleh blah arr saper yang cakap "menang nasib tu" ingat main nombor ke ? nak kena guna nasib .

naz said...

i suka isteri dia pulak haha

chah~ said...

agak2.. dapat public holiday x..? hehehe

armouris said...

hati-hati kecederaan semasa bermain bola sepak - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak

rizputra7 said...

biasa ler orang kita..bila kalah kutuk kaw2..bila menang pon kena kutuk gak..hohoho....apapon tahniah malaysia...banyak lagi kena perbaiki dari segi corak permainan...

ariff said...

kacak ke? :P

ashie023 said...

Tahniah Malaysia..
hip hip hoorey..
(aku tiru cara pemanggil kat TV2 tadi bersorak...ahaha..x leh blah)

troisnyx* said...

YES ! :DDDD In Bolehland, anything is possible.

troisnyx* said...

YES ! :DDDD In Bolehland, anything is possible.

troisnyx* said...

YES ! :DDDD In Bolehland, anything is possible.

troisnyx* said...

YES ! :DDDD In Bolehland, anything is possible. Praise God, we won !

troisnyx* said...

YES ! :DDDD In Bolehland, anything is possible. Praise God, we won !

LORD ZARA 札拉 said...

touyakaruma:

memang tak bleh layan org camtu~

=p

troisnyx* said...

YES ! :DDDD In Bolehland, anything is possible. Praise God, we won !

troisnyx* said...

YES ! :DDDD In Bolehland, anything is possible. Praise God, we won !

LORD ZARA 札拉 said...

naz :

amboi~

hahaha~

LORD ZARA 札拉 said...

chah~:

esok dah cuti chah~

LORD ZARA 札拉 said...

armouris:

hehehe~

TQ~

LORD ZARA 札拉 said...

rizputra7:

betul katamu Riz~

biasalah org kita kan~

LORD ZARA 札拉 said...

ariff:

boleh la gak~

LOL!

[z@ck] said...

woahhh!!
glory Malaysia!

aku lompat2 depan tv td..

LORD ZARA 札拉 said...

ashie023 :

hahaha~

sumpah tak bleh blah~

LORD ZARA 札拉 said...

troisnyx* :

^.^

LORD ZARA 札拉 said...

troisnyx* :

Bolehland?

LORD ZARA 札拉 said...

troisnyx* :

LOL!

LORD ZARA 札拉 said...

troisnyx* :

that's how to simply describe Malaysia~

=p

LORD ZARA 札拉 said...

troisnyx* :

hahaha~

aigooo~~

LORD ZARA 札拉 said...

troisnyx* :

yeah!

anything is possible!

LORD ZARA 札拉 said...

troisnyx* :

Yup!

Praise to him too~

=]

LORD ZARA 札拉 said...

[z@ck] :

aku tetiba nyanyi lagu Glory2 versi Bahasa Melayu~

LOL!

enyheartsdiamond said...

oh zaquan!!!<3<3<3

hahaha!

noor afzan said...

mmg Malaysia boleh..
even kalau Vietnam gol pun, dorangpun akan dikira menang nasib..
sebab..
malaysia dengan vietnam malam nih sama kuat..
sama hebat..

et said...

x tengok pon bola neh..tibi xde la kt kolej neh..xpew la..tumpang epi..lalala~

tahniah team malaysia..^^

LORD ZARA 札拉 said...

enyheartsdiamond :

hahaha~

i love u too~~

LORD ZARA 札拉 said...

noor afzan :

hehehe~

betul!

setuju!!

LORD ZARA 札拉 said...

et:

hehehe~
rugi tak tengok~

ngee~~

min said...

yay2..
malaysia boleh kan
tahniah utk team malaysai
memang berbaloi
hehhee

mUTe said...

Cepat nyer mengepost. TV3 pon x laju camni.. hahaha.



P/s: Ni post sebab mulut2 puaka di facebook ke?? kahkahkah.

LORD ZARA 札拉 said...

min:

betul katamu min!!

hehehe~

LORD ZARA 札拉 said...

mUTe :

TV3 patut amik aku jadi wartawan~

hahaha~

p/s : ko mmg terer~

Cik Biol said...

tahniah2 pasukan malaysia akhirnya huhu

niesz said...

hihi..tahniah2..niesz bkn syok tgk org kejar bola..but tgk pemain bola..ahakss!

zella said...

seronok sgt sbb malaysia menang..
kalau ade public holiday lg syok!
hahahah

mUTe said...

Bersyukur aku tv3 x ammik ko.. jatuh rating nanti.. :-p

p/s: dah tentu la aku mengikuti perkembangan kamu secara senyap2.. jeng jeng......

avid gunner said...

menyampah gile keeper vietnam tu...dah sakit buat cara sakit la!

mier@merr said...

mereka dua orang itu sgt kacak...hahaha


tapi aku mmg nampak mesia sungguh2 main...
cme pas skor gol tu dorang da mula cam ilang rentak...
mujur la dapat bertahan sampai abes game...

Noorlaila Mohamed Nor said...

naz suka isteri si kembar
chah mintak public holiday
hahahahah
lawakla

YobSumo said...

AHHHH! takda2 kamu mmg suka muka kacak je. hahahahhaha. peace no war!

Nasib baik bukan? ye nasib baik. hoho.

20 tahun, dari aku lahir sampai umur aku 20, akhirnya sejarah berjaya dilakar :)

Pocket said...

apa salah nya menggemari lelaki kacak sajer? dari mata turun ke hati kan:D
kalau kat mata tu NG,
lambat la sikit.. but it will..
cause luv will always find its way:D

malaysia menang!! tak kisah la nasib baik ker, penalty ker, gol sendiri, vietnam tak leh main pasal 8 orang kna kad merah ker hatta sihir pun..
kalau dah menang tu menang jgak.

nak banyak bunyi main sndiri:D
kata gitu kat mereka yer dik zara :D

i'msosupernotcool said...

baagus la diorang menang..

Anonymous said...

The author of shafaza-zara.blogspot.com has written an excellent article. You have made your point and there is not much to argue about. It is like the following universal truth that you can not argue with: You can always find a flaw in anything. And you probably will. Thanks for the info.

Anonymous said...

shafaza-zara.blogspot.com is the best. Thank your for this article. I enjoyed it very much.
AAA Toronto Payday Loans 1172 Bay St #101, Toronto, ON M5S 2B4 (416) 477-2817