Saturday, December 26, 2009

Muallaf (24.12.2009) : Hujung Minggu Yang Terisi Akan Buat Aku Berisi.


Salam hujung minggu semua.
Buat mereka yang bertanya adakah Muallaf sudah ditayangkan di Malaysia ataupun tidak.
Jawapannya adalah YA.
Bermula 24 Disember 2009 yang lepas.
Senyum.



Tawaran istimewa!
Gadis berusia 22 tahun yang sudah bekerja.
Sudah memperolehi gaji bulan kedua.
Tiada teman lelaki dan bersedia menerima dengan seadanya. 
Ketawa.
Gila!

Ini wajah aku hari ini.
26 Disember 2009.
Di rumah sepupu yang melangsungkan pernikahan dengan teruna pilihan.
Oh, temanya adalah hitam-putih-kelabu-perak.
Rasanya pakaian yang aku kenakan sudah memenuhi tema.
Ketawa.

Mungkin akan ada yang memberikan komen aku kelihatan kurang menarik.
Redha sahaja.
Aku mahu ketawa mesra sambil memeluk hati yang bahagia.
Bahagia dengan diri sendiri.
Senyum ceria.

Zara : Maaf jika tidak dapat mengunjungi teratak kamu semua seperti biasa hujung minggu ini. Mungkin esok aku akan menghadiri kenduri di sebelah pihak lelaki pula.

24 comments:

Jard The Great said...

oit..oit. ko makin cun laaaaaa...

kalo aku lelaki dah lama aku ngurat ko.. ehehehe

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.waaaaaaa cun nyeeeeeeeeee
.kalau i lelaki, da ngorat kamu syg!
.cmne lah anak murid x jatuh cinte ;p

milimilo said...

kakak nampak lain harini, nmpk berseri-seri.apekah penyebab seri tu..jeng jeng jeng..

Uruchimaru @ kf said...

ahaksz twrn ni sampai bile?

niesz said...

cun la..sape kate x cun..hihi..lain dr yg biase..

Dak Wan said...

Bz erk zara?

Teman pon sama gak, ada kenduri dimana-mana. Penat nak tido, esok ada lagi. Adeihh...






p/s : Boneka despret tu tgh carik calon gak. Hehehe.

░♥si lampu neon♥░ said...

cantiknye bile ko mekup wehhh ;)

mamai said...

hmmm pakcik ada anak buah yang sedang berseorangan nie

Tekkaus said...

War...sudah mekap nampak lain o. :D tentu banyak jejaka yang terpikat kan.

enyheartsdiamond said...

zara..u sgt manis :)

tiniey said...

cikgu cun ouh tnpa spek..kui3

naz said...

wah muka suci gitu haha

Naz said...

kus semangat... ingatkan awek mana td. rupanyer dinda.. hehehehe...

Tirana said...

Zara...cun gambar ni...suka tengok senyuman yang menawan tu..hehehe

Rubah Terbang said...

Kamu kelihatan jelita..









sungguh! aku ikhlas

Anneyz said...

siapa yang kata kurang menarik? kamu sangat manis..

Wanita Itu said...

cantik nya kamoo ini sayang :)

secantik hati kamoo :)

Mie said...

kau nampak cantek syg!
*ciom*

~0~ said...

ko bila plak nak kawen??eekekkeke

M O N I C A said...

cantiknya diaaaa..XD

acap2405(1169) said...

cantik baju..

Aku yang bijaksana said...

tebalnya mekap hang....=]

aishahumairah said...

cutenya gmbr ni...
comel3..=)

Lifesaver said...

pheewit!!! sudah berpunya?boleh tackle?