Wednesday, December 23, 2009

Mulut Berbuih, Suka Bebuli Termometer, Nafas Wangi : Jilat Punggung


Aku terima pesanan dalam talian mati. (baca : offline)
"Cikgu, ada penulisan untuk kamu. Jangan lupa baca dan sebarkan. Ini cerita baru dari seorang pucat yang memerlukan darah tetapi belum menghisap dan dihisap dara"

Mulut berbuih.
Suka termometer.
Nafas wangi.
Membunuh sel otak sebagai hobi waktu lapang.

Berani kata nak singkap kain, londeh seluar aku?
Nak kena lempang ke nak tolong jilat punggung kasut aku pula?
Ketawa.


[Tekan SINI kalau kamu mahu beri dia manisan]

Budak muka pucat.
Jangan lupa kongsi gambar lelaki berkemeja merah jambu memakai seluar dalam wanita di luar.
Kalau tak, kamu mungkin akan jadi mangsa seterusnya.
Tak sangka, kamu lebih keji dari aku.
Ketawa.

Oh, kamu boleh jumpa Si Pucat yang gemar membunuh ini di SINI.
Gila tetapi mungkin mesra.

Zara : Sepatutnya aku menulis tentang perkara lain, tetapi penulisan si pucat kali ini buat aku ketawa. Gila.

22 comments:

Hang TuARC said...

Lord zara pebenda ni
sana link sini
sini linkk sana

xpaham

ashie023 said...

weird nye..membunuh sel otak..cite si pucat tu bebetul ke tu?ngeri nye suruh pakai suor dalam wanita kat luor...aahahhhahha..mesti lawak cam superman...

miSs s!v said...

ngeee~
tak paham kak.
;p

hisham said...

cikgu..tu hisap DARA ke...hehe..cam samy vellu la...

Aku yang bijaksana said...

kamu sehat??

something wrong with u laling???

aku pon xphm.hehe

MiSyA BuDok PaHanG! said...

NgEe...Xphm siket*

NuR said...

thrill baca entry kamu ni..
heheeh

F I T said...

kebinggungan.

entry ni saling kutuk mengutuk kah? kenapakah dengan budak pucat itu? adakah dia sedang menyiram petrol di atas lilin?

garu kepala.

P/s: dah terikut-ikut dgn cara penulisan korang..hehe

Farhana said...

Akan ku usha budak bebuli tu utk paham.. Sebab ku mmg tak paham.. Hehehe.. ;p

mamai said...

pucat tapi cute aper

Pocket said...

adoih!!
tp knapa dilihat tpt duduk penumpang dan ada sluar dlm?
memang lying around ker somebody was wearing it?

aduhaaaiii, kenapalah tiada gambar:D

Daffodil D said...

ok, saya kenyang. bye.

Wanita Itu said...

kali ni kakak pening sayang heeee

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.pucat sgt ke die? ;p

puding roti said...

haha. kita rs witwit jap

Aidi-Safuan said...

hahahaha...punggung kasut susah nak detect

GhOsToNe said...

buat kali pertama aka x paham lnsung!

alamak...

Abcdeftyyhahh^^ said...

xfhm sgt hehe :)

AzuanBudakPandai said...

gila tetapi mesra...i like!! hahaha

Dak Wan said...

Metamorfosis yg dalam.... maafkan saja selepas memalukan? Maybe?

Lifesaver said...

er...er...dik..akak pon tak faham

acap2405(1169) said...

sungguh dalam maksud dier..
tak paham..
saper orang sastera disini..??