Tuesday, December 15, 2009

Pertandingan Fotografi Hitam Dan Putih



Setelah berjaya mendapatkan jawapan daripada Ezzan Yusop untuk aku terjemahkan tajuk pertandingan yang dianjurkan oleh beliau, maka aku dengan bersemangat mencari satu gambar dalam simpanan peribadi aku. [Walaupun aku masih tidak dapat mencari perkataan Bahasa Melayu yang tepat untuk istilah fotografi]

Terlalu banyak gambar barangkali tetapi aku secara peribadinya sangat menyukai gambar ketika aku menghadiri istiadat graduasi aku. Sungguh.



Terbang Zara terbang!
Terbang menggapai langit yang tinggi.
Tabah menghadapi hari mendatang selepas istiadat graduasi.
Senyum dan harus pandai menjaga diri.

Jika kalian berminat untuk menyertai, boleh tekan SINI dengan tertib dan sempurna.
Pertandingan ini akan berakhir pada 25 Disember 2009.

Zara : Aku juga terfikir untuk mengubah tarikh akhir pertandingan yang sedang berjalan sempena ulang tahun pertama Dunia Sebelah Zara. Pengumuman akan dibuat

23 comments:

Shahira said...

akhirnyaaa ko masuk gak.
hahaha.
aku rs cam kalah je dgn gmbar ko?
gmbar aku melompat tak setinggi ko.
kui3.

zella said...

amboi..tingginyer nk terbang! ;)

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...zara..hamboiiii tak takut jatuh ka tinggi sangat melompat tu....apa2 pun gambaq ni mmg simbolik....banyak sangat tafsiran....nice yaeee...

GhOsToNe said...

moga menang!!!

Aidi-Safuan said...

mak aih..tingginya lompat...
pastu jatuh tergedebuk tak?huhu

Eyriqazz said...

Wah,macam tgk gambar berkungfu la pula.Hehehe..

http://eyriqazz.blogspot.com/

mamai said...

zara nak terbang pie mana

Framestone said...

edit gambar jadi warne hitam putih ek... bro pun nk join gak la kalau cam nie

ops contest bro xwat lagi ek

out of topic--> ops ade ek...tp Zara reti ke nak menTaskakan orang he..23x sila jawab huhuh

www.broframestone.com

oranglidi said...

peh// seperti garuda.

[z@ck] said...

wohooooo...!!

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

gue suka gambar kamu yg pegang gitar tu...hitam putih kan gbr tu? very natural... =D

Lifesaver said...

macam mana kamu lompat dik??Aku jeles!

ashie023 said...

amboi zara..tinggi nye terbang..ekke

good luck to u..

noor afzan said...

terbang2..cantik2..

Cik Biol said...

aku mcm nak masuk tp bila tgk picture kau..macam kalah sblm bertanding je rasanya hahaha

et said...

hek3..gud luk kak zara! muge menang..^^

♥Hernee Nazir♥ said...

gud luck zara..gmbr cun melecun tu..

puding roti said...

ah..rindu utm.padang tu tpt duduk2 dgn kwn2 smbil mkn kopok tgk langit. balai cerap pun. *rindu*

UglyPooh said...

nic pic..:-)

hans said...

hahaha
masuk jua ko yer
moga berjaya
dah berapa ratus orang dah join nih?

K~UN said...

nsb bek xleh vote.kalo x,mmg k-un dah vote utk akak la!hehe

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

cikgu zara...terbang tak ajak...

hehehhehe

sharamli said...

zara..jgn terbang sampai penat tau