Monday, December 07, 2009

Pertandingan Aku : Tinggalkan Alamat Penyertaan Anda Di Sini


Salam semua.
Disebabkan kurang gemar untuk meletakkan penulisan melekat terlalu lama, aku memutuskan untuk hanya meletak ini sahaja. Ini juga adalah penulisan melekat (baca : sticky post)

Photobucket
[SILA TEKAN]

Jika kalian masih berminat untuk menyertai, sila tekan gambar beranimasi di atas atau tekan SINI.
Tarikh Tutup Penyertaan : 30 Disember 2009 (12.00 Tengah Malam)
Pengumuman Pemenang : 1 Januari 2010 (Ulang Tahun Pertama D-S-Z-)

Zara : Masih ingat tentang Cinta Puding yang aku tulis untuk pertandingan Ulang Tahun Intan?
Kalau kalian tidak keberatan, harapnya sudi mengundi aku di SITU.


24 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

nak tunggu sapekah pemenangnya...


kRina ke? hehehe...

Sharinginfoz said...

ramai buat pertandingan kan.....???

en_me said...

vah vah vah.. contest lagikks.. ihiks

LORD ZARA 札拉 said...

a.z.r.i.n.a.03.07 :

hehhee~

mana kata nak join kak~

=]

LORD ZARA 札拉 said...

Sharinginfoz:

yup~

LORD ZARA 札拉 said...

en_me :

hehehe~

=]

zella said...

hehehe... dh join dah... =)

zan-xray said...

comel2.. mengelip sana sini gambar kat entry ni..

Precious said...

Uihh ... ko bakal ahli politik?

mira amair said...

kalo la btoi hg adi ahli politik...Ceq msti undi hang pnya la...heeeee!

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

saper yg masuk....
selamat berjaya

hadiah kita kongsi sama2

hehehhehe

~0~ said...

ok aku undi...ekekek

LORD ZARA 札拉 said...

zella:

hehehe~
maceh syg~

LORD ZARA 札拉 said...

zan-xray:

hahaha~
giloks gambar ni daku bang~

LORD ZARA 札拉 said...

Precious :

mungkin~

LOL!

LORD ZARA 札拉 said...

mira amair:

hehhee~
ni yg nak suruh hang jadi org Johor ni~

LORD ZARA 札拉 said...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠:

hehhee~

nak kongsi?

=]

cium bleh?

LORD ZARA 札拉 said...

~0~:

hehehe~

tq!!

=]

★٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶☠ Dakjaat™ ☆٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶★ said...

takde ciri2 wanita politik.. hahahaha!

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

blur2~
wahahahahaaa~
tapi ko mmg rajin gile update blog
banyak idea takpe

seroja jingga said...

wah! musim contest nih!..akak tade timel;ah nak masuk

Hisham said...

cikgu..leh x buang cursor MU ni..nyusahkan..tp yg sbetulnye sy dengki...hehehehe...tk cre

chokio_nia said...

lmbt g tarikh tutup..okayi2..hehe

naz said...

http://ahmadnazrii.blogspot.com/2009/12/contest-ulangtahun-blog-zara.html