Saturday, January 23, 2010

Dunia Sebelah Zahrah Itu Adalah Dunia Sebelah Zara.


Salam semua.
Aku bersiaran dari suatu tempat yang mempunyai saiz empat persegi.
Ya, di atas  katil dan di dalam bilik peribadi.

Hari ini sepatutnya sekolah seperti biasa dan sekolah punya acara merentas desa serta mesyuarat kokurikulum. Tapi seluruh rakyat negeri Johor hari ini berkabung atas kemangkatan Duli Yang Maha Mulia Sultan Iskandar pada jam 7.15 malam semalam.
Maka, aku juga cuti dan dalam suasana berkabung.
Takziah aku ucapkan buat Keluarga Diraja Johor dan seluruh rakyat naungannya.



Oh, kalau kamu terlihat kotak ini di tepi blog aku ini, ya, itu memang milik aku sendiri.
Di bina atas dasar aku akaun peribadi aku biasanya dipenuhi oleh teman-teman persejuangan dan aku selalu terlepas pandang apa yang kamu utarakan buat aku. Kalau berminat dan kamu juga mempunyai akaun Mukabuku, ya, mari sertai aku di sana.

Kenapa Zahrah dan bukan Zara?
Ini disebabkan nama Zara itu telah dipakai secara rasmi oleh jenama terkenal, maka aku meletakkan H di antara nama aku yang mewakili nama sebenar terakhir aku juga, Zahrah. Ah, pelajar aku juga memanggil aku Cikgu Zahrah di sekolah.
Nah, mari kita berhubung di situ.
Lebih mesra, insyaALLAH.
Sayang aku buat kalian semua.
Peluk boleh?

Zara : Sudah minum lebih lima botol air masak dan mulakan tugasan seperti biasa di hujung minggu.

14 comments:

Wanita Itu said...

boleh :) nak peluk dek zara juga :)

Wanita Itu said...

first..hahaha..

cintaAnna said...

Aku tetap mahu oanggil kamu Cik Zara...bukan Cik Zahra...

hihih...macam de perbezaan umur tau...Zara n Zahra...

Satu muda satu makcik2

hahahhaha...

p/s: maaf cikgu....huhu

avid gunner said...

aku ingat ko dulu establish nama zara tu..

Aus said...

aku laki...
nak peluk gk ke..
hahaha..

tapi zara lagi sedap la..
kekeke..
feymes gitu..

sI tEDI said...

aku x aktif pesbok!

Fira Ya Hilwa said...

meh2 peluk hehe

ok la guna nama zahra mksdnya bunga, sdap pe nm ni ;D

hai, nice 2 meet u blog, zahra

Mohd Fahmi said...

saja lalu lalang kt sini...

rAtu saLju™ said...

sgt cumel..baru identitimu yg asli...syg kamu!

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.suda jd fan kamu syG! :)

cik EPAL said...

bagus minum air masak banyak banyak :)

Anonymous said...

Bajet artis la tu!
Mana femes~
Takde orang nak join le~
Geli betul~

Dak Wan said...

Teman nak join, nanti teman bukak account fesbuk.

Lifesaver said...

sila peluk ;)