Wednesday, January 27, 2010

Enaknya Kalau Kepanasan Berlawan Dengan Kesejukan Dan Kedinginan : Bakal Bersiaran Langsung Dari Celahan Ladang Kelapa Sawit.


Laksamana!
Laksamana!
Laksamana!

Merah!
Merah!
Merah!

Ya, sekarang masa untuk memperkenalkan ketua rumah Laksamana iaitu rumah merah.
Ini ketua yang gila bersorak dan bersemangat tinggi.
Jangan perlekeh kemampuan dia yang sukakan Syaitan Merah.
Mungkin sebab itu dia berada di rumah Merah walaupun hakikatnya dari sekolah dia adalah rumah Biru.



Menjaga acara merentas desa pagi ini bersama dua guru lelaki berjawatan tinggi dan merupakan ketua-ketua aku.
Di tengah-tengah ladang kelapa sawit sementara menunggu pelajar melalui tempat pemeriksaan ke-4.
Cuaca dikhabarkan akan panas seperti biasa.
Bukankah elok kalau dapat menjamah ais kisar oren di kala itu?
Alahai, indahnya.

Untuk lebih maklumat, sila ikuti siaran langsung acara merentas desa melalui Twitter aku hari ini.
Wah, sungguh artis aku punya kenyataan.
Ketawa.

Zara : Bakal bersorak kencang setiap kali melihat kelibat pelajar rumah sendiri yang melalui jalan di hadapan diri. Ah, bukan jalan, tetapi denai kecil di dalam ladang kelapa sawit.

19 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.kakak artisssssss

.nak sainnn2 ;p

Hazzy Ishak said...

tak suka rentas rentas desa, penat...hehe.kalau tgk orang lari2 best gak...

vidadarisakura said...

hai artis!!hee

Cik Biol said...

perghh tgk gambo nampak sungguh menikmati ekeke

mamai said...

oleh kerana syaitan merah sekarang ini sedang bergelut dengan kekalaha maka ada la peluang si merah juga kalah hehehe

Atiqah Adnan said...

omaigod gambar menusuk ke hatiii...
sejuuukkk!!

Wanita Itu said...

uuu artis :p heeee..

Bunga Hati said...

Hek eleh~
Bajet artis ke tuan rumah?
Tak cantik mana boleh jadi artis~
Takde sapa minat~
Lain la kalau lawa, mesti boleh jadi artis~

Cermin muka la kalau perasan artis~
Lagi satu, hodohnya muka makan aiskrim tu~
Cam kebulur, hadap sangat~

Fira Ya Hilwa said...

ice blended mu buatkn aku terliur...sedapnyaaaa~~~

saypOOL rafhtello said...

bungkus.masa jaga check point senyap2 minum...

Mr PenyuBiru said...

adeh! sedapnye iceblended tu.

Pali Rawk said...

hahahha.

kalo setakat berani kutuk, tak berani tunjuk muka, tak payah la menyemak.

nak menambah dosa buat pa?

ezzati said...

apakah??Wahh..x pernah tgk lagi tu..apatah lg rasa.huhu

.siv. said...

pali rawk.
gua suke komen lu.
hahahaa

miss zahidah said...

masih mengidam mo ice blended mangga....lom jumpa yang sedap.... huhuhuhu

♥Hernee Nazir♥ said...

sbr je la tngok ice blended tu..

fndrocka said...

apa signifikannya gambar itu


tak suka cursor anda..huuuu

Lifesaver said...

makan di kala panas terik..mmg sedap dik

Anonymous said...

gelabah gila yg amat bunga hati tuh..tak payah nk gelabah sangat la.kita kalau hidup nk mendengki pun tak boleh jugak.at least kak zara ni ada ramai followers.ahaks.senak mak gelak :P