Tuesday, January 05, 2010

Kalau Benci, Kamu Boleh Kentut Di Tepi, Tapi Jangan Berbau. Geli.




Orang suka berak merata-rata dalam dunia ini.
Maksud aku, Dunia Sebelah Zara.
Suka betul orang melepaskan hajat di sini.
Mentang-mentang dulu ada yang mengatakan blog ini memenuhi fantasi lucah yang aku kurang pasti di bahagian mana, bukan bermaksud kamu boleh jadikan blog ini sebagai tandas sampingan.

Muntah.
Kencing.
Najis.
Itu memang dari sistem badan juga.
Tapi bukan bermakna kamu boleh berbuat apa sahaja yang kamu suka.

Ketawa.

Kamu jangan lepaskan bau di sini.
Susah mahu mencuci.
Bila dibiarkan bergunung tinggi.
Apa yang kamu ketawa kiki?
Itu tahi.
Najis kamu wahai penulis yang sembunyikan tangan kiri.

Tidak.
Ini bukan kemarahan menyala.
Ini lebih kepada lepasan emosi tahap pertama.
Pertama dan kurang sempurna.
Otak gendang-gendang ke telinga.
Gila.

Hingus meleleh ke bawah.
Tumpah.

Zara : Aku benci guna kapur bila menulis. Habis selsema tidak sudah-sudah. Kepala pening, berpusing macam gasing.

23 comments:

en_me said...

jomm ngetehh.. ehehe

Naz said...

anak sapalah punya kerja tu erk?? huhuhu...

naz said...

panggil karam sing walia

Marya Hana . said...

mari kite terjah..! :)

zan-xray said...

ooo ada orang berak tak tarik air ye..
melepaskan hajat di rumah orang tu tak baik ooo..gi la ke tandas awam kan zara .

green said...

ade yg jadikan tempat ni toilet ae..sukati jee

panggiL guA siv. said...

baru lepasan emosi tahap pertama?

kalo yg tahap karma?

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

lorh.. ade yg tinggal sisa buangan kan sini kek zara?? huhu~

Mr PenyuBiru said...

ko beli aa pemegang kapur.ade dijual di kedai alatulis berhampiran anda.dan jgn lupa beli mask sekali.

Dak Wan said...

Adeihhh..... utk org yg buat kotor disini, ni bukan tandas awam lah.. korang dok buat kotor kat dalam ni buat apa? Hudus btol la...

sharamli said...

kamo0 nanges ke selsema?

nah tisu...

sI tEDI said...

dak zara...
ada lagi ke yg mengusik kamu kat sini?

pakai mask zara!

[z@ck] said...

ada lagi yg buat taik kat blog ko ke zara..
bt bodo je..
=P

kawie2020 said...

isk..isk..isk.. kurang ajar tol...

i'msosupernotcool said...

kau tampal banner la.. papan tanda ke..

Atiqah Adnan said...

diorang salah tempat ni kan..
hiissshh duuusshhh nyah ko dari blog zara... !!!

Uruchimaru @ kf said...

aik! cikgu marah ke nie?

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

kentut buang angin...
hehhee...
selsema...?
semoga cepat sembuh cayang

Lifesaver said...

nape ramai suka kencing merata2 erk skrg?

faqhrule said...

orang selsema tak dapat bau kentut dia sendiri

tasekM said...

siapa yang berak tu zara. meh aku tolong karate!~


.

Noorlaila Mohamed Nor said...

dengkinya mereka!

et said...

huhuhuhuuu..x abes2 lg ke?