Sunday, January 17, 2010

Selak Kain, Kamu Nampak Apa?


Keadaan diri yang sentiasa dikekang oleh waktu kebelakangan ini membuatkan aku sakit.
Sakit kerana daya kreativiti aku berkurang.
Otak padat dengan perkara lain.
Duniawi.

Kerja sentiasa penuh.
Hati ditanam bunga matahari.
Mahu senyum dengan gembira.



Aku benci dengan manusia jenis ini.

"Suka jaga tepi kain orang"

Apa bagusnya?

Selak teruslah kalau berani!

Ketawa.
Senyum.
Sengih.
Berguling.

Malam tadi aku gembira memasang kamera Sean.
Lihat teman baik aku.

Zara : Selamat berhujung minggu semua!

20 comments:

Framestone said...

he...23x bro xkisah pun klu ade org nk selak kain bro he..23x jnji pompuan la...

kalau laki.. oh tidak.. xlalu nyah oiii huhhu

BroFramestone Blog

YobSumo said...

silalah selak kain pelikat i, terharu....

Cik Biol said...

dorang x de keje tu psl jg kain org lain kot

avid gunner said...

nampak sependa!

ezzati said...

berjaya gak nk komen...selak kain nmpk bulu kaki..hehe...

biasala tu..rmai je org ske jaga tepi kain org..ada yg bgs, ada yg x bgs..

mcm jiran2 tu conothnya kena la jgk jge tepi kain sikit2..lgsg x kenal pn xleh..hehe

Uruchimaru @ kf said...

ape mem selak2 ni haa.......!

nurain rodze said...

eiii . nampak bulu kaki la

Didi Nadhirah said...

selamat nerhabis hujung minggu jua

i'msosupernotcool said...

seb gua pakai seluar je.. fuhh~

hans said...

hahaha
selak betul2 kang macam teruk plak tu
tahu sikit2 sudah
huhu

[z@ck] said...

kain sndiri dah tak larat selak la tu..
hehehe

oranglidi said...

ada baiknya jaga kain ni sesetengah tempat..

jenis orang concern maksud wa

joegrimjow said...

ada org yg suka jaga ni sebab dienye xcukup
sbb tu suka jaga

rAtu saLju™ said...

concern xpe...jgn yg saja nak concern...wuahahah~

Lifesaver said...

patut ditanamkan azam baru pada yg suka selak kain org ni..

'TAK NAK SELAK KAIN ORANG & TAK NAK ORANG SELAK KAIN KITA'

zan-xray said...

tak mau selak kain orang takut terkedu hehe

tenteraangin said...

da pikir lain...hehehehe

en_me said...

ammvoiii selak selak ghitewww.. uhuhu

PeJuAnG HiDup said...

sy nk jaga tepi kain kamu ble? :P

hirumi said...

manusia, kalau x ambil tahu tntg sekeliling bukan manusia tu. tp semua perkara ada hadnya. yg lebih had itu kita x nk.