Saturday, January 30, 2010

Terowong Kecil Cinta Zara - Aku Sediakan Khas Buat Kalian Yang Sentiasa Menyokong Aku Selama Ini.


Salam semua.
Aku sudah punya tempat khas untuk meletakkan alamat blog kalian.
Moga kamu semua sentiasa mendoakan yang terbaik buat aku.
InsyaALLAH, aku juga akan sentiasa melakukan yang sama buat kamu.


Ya, sila tinggalkan alamat blog kamu di situ ya?
Aku akan menyenaraikan nama kamu di ruang khas di situ.
Ah, buat mereka yang aku sudah ikuti, pasti nama kamu ada di situ.
Kamu boleh periksa untuk lebih kepastian.

Sayang kamu semua.
Eh, ada yang bertanya bila perayaan Thaipusam di dalam penulisan sebelum ini.
Thaipusam jatuh pada hari esok wahai sahabat sekalian.
Senyum.

Jumpa kamu di pintu hadapan terowong ya?

Zara : Merindui kasih sayang sekumpulan teman yang sering berbahasa kedua dengan aku. Alahai. Di mana kamu semua ya? Rindu.

10 comments:

Aidi-Safuan said...

pergh...header picture burung~ :p

sharamli said...

nak mas0k pintu belakang b0leh?

Dak Wan said...

Ok, will check it out! Hehehe

khairil said...

nice =)
aku pun ada gk satu blog khas utk semua update para blogger

Nazz said...

Inilah tandanya sayangkan pembaca.. kan..kan..kan

noor afzan said...

menarik..

zan-xray said...

seram oo nak masuk terowong.. pastikan terang ya zara

Hafiz said...

ini blog saya yang baru, cikgu ;D
http://haf1z.blogspot.com/

Bunga Hati said...

Terowong?

Satu lagi benda yang kamu bina untuk pesongkan orang dalam blog kamu ni ke?

Bunyi Terowong macam lucah lah.

Dunia = ajak pada kehancuran ke?

Terowong = pemikiran sempit?

Memang sempit tunggu tersepit je lah kau~


Apapun, terima kasih buat entry pasal aku aritu. Bangga gila sial~

Lifesaver said...

er...nama ku ada?