Sunday, March 07, 2010

Dunia Sebelah Zara Adalah Dunia Orang Tanpa Kereta - Inti Pati Penting Yang Dilaungkan Di Perhimpunan Penulis Blog 6 Mac 2010


Salam semua!
Zara sudah selamat tiba di rumah dengan jayanya.
Alhamdulillah, kepenatan tidak terasa disebabkan Bab 2 Legasi Cinta Alisia sudah berjaya disiapkan.
Tunggu sahaja pelancarannya kepada umum esok ya?

Mengenai perhimpunan penulis blog dan pembaca yang berlangsung semalam, ya, memang hebat sekali. Walaupun kerap kali dibuli disebabkan penulisan aku yang INI, aku dengan tabah dan redhanya senyum sambil bersilat-silat juga.

Terima kasih buat yang sudi hadir.
Aku sungguh gembira berjumpa kalian semua yang hebat-hebat belaka.
Sungguh!

Amaran.
Penuh dengan gambar.
Sila tabah mengheret tetikus ke bawah.


Belakang : Kak Kujie.
Depan : Azrul. Zara, Kak Azie Azah.


Ini Ita Fukada.
Datang daripada Bangi semata-mata kerana aku.
(Eh, itu kenyataan dia. Sila percaya)


Bapak Gegula sedang menemubual aku.
Eh, bukan untuk rancangan Bersamamu.

Di belakang itu adalah Sham Ondscene.
Walaupun mukanya kelihatan garang, dia memang baik hati.
Betul.


Bersama Mazidul Akmal Sidik.
Bukan untuk 360.
Tiada unsur jenayah di muka aku ya?


Ita Fukada, Kak Kujie dan Zara.
Eh, memang sengaja aku tanggalkan cermin mata.
Mahu rasa diri muda remaja.
Ketawa.


Kabur!
Mesti Bapak Gegula makan gula banyak sangat.
Habis subsidi negara.


Kenapa yang dua hujung sahaja yang menarik gambarnya?
T____T


Ada gaya kumpulan nasyid?
Tidak, yang tengah itu bukan Yuna.
Ketawa.
Gila perasan Zara.


Oh, aku sangat suka gambar ini.
Ada banyak lagi, tetapi kalian kena jengah Mukabuku aku ya?
Eh, kata cintakan Zara?



Terima kasih sekali lagi buat yang sudi datang.
Kalau terbaca tentang ini, sila tinggalkan alamat blog kalian buat aku di ruangan komen.

Bab 2 Legasi Cinta Alisia akan muncul esok.
Sila tunggu dengan penuh sabar ya?

Zara : Hati aku sudah dipenuhi dengan keceriaan berganda. Sudah muncul seseorang yang menyiram benih bahagia dalam sebuah hati yang pudar warnanya. Senyum sahaja.

31 comments:

cHeRyNa PiReS said...

kejelesan kerana tidak dapat bertemu kamu dik Zara...huwaaaa...

merahnya mak ngah. siapa pilih kaler nieh? gud idea...

From The News said...

hello cikgu!
dunia tanpa kereta ialah dunia yang bersih. sebab takde pencemaran.

nanti aku kasi up gambar orang2 muor nih..hehe

Jard The Great said...

hehehe.... ku gi perak mase tu.. kalo tak suda pasti kejumpaan sama kamu

Kujie said...

Puas hati...muahaha..ada 2 keping gambo kat sini..sana sini blog semua gambo intan je....

Mimpi said...

Arghh~ bestnya.
Xpe tahun depan sila buat lagi. Aku nak join.
Tahun ni tak dapat , kena memenuhi ajakan ayah.

Aidi-Safuan said...

gambar zara dengan mazidul bergegar. keciwa la nih? :p

Azrul Hisham said...

hoho...nasib baik aku tidak berkelakuan 'ganjil' dikalangan gadis2 ayu semalam....muahaha

aim-a said...

owh...tidak kesempatan nak join..huhuh...azrul ade gak rupenye :D happening tgk :D guud :D

Atan Athen said...

kecewa x dpt pegi...sedeh...

monica said...

waaa..bestnyaaa..sedih x dpt pegi..

et said...

ramai x yg pegi?

iCe said...

salam, yang tak dapat pegi tu tengok je laaaa pic2 tu sume... muahahahaaaa..!!!

oranglidi said...

wow. ad bloger yg wa belum knal. ni event under sapa? mr mazidul ka?

butterfly said...

uwaaa~~~~

jeleznyee....xdpt pegi..

:(
xde kenderaan...

Daffodil D said...

yang, u kurus dah!!! ape tips?

naz said...

popular gila yawww zara:)

kakcikseroja said...

Salam Zara..

kakcik antara yang kata Zara persis Yuna :)

sharamli said...

jumpa abang mazidul?
(ternganga)
hee

acap2405(1169) said...

tak jeles pon..
tak jeles pon..
tak jeles pon..

huhuhu..
T_T

Monkey D Luffy said...

aku keje x dapat datang
huhu

ezzati said...

wauu..mazidul ada..syoknye..

Wanita Itu said...

bestnya dikkkk :(

Cikgu Mizi said...

sronotnyer... tringin mnyertai, leh putarkan balik masa..?? kihkihkih..

miss zahidah said...

jelez sangat2 T_______T
nak join tapi apa kan daya diseberang laut....

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kamu kelihatan seperti selebriti zara!!! :-D sungguh...

@cu SaYaNg said...

salam zara...
hepi dpt kenal dgn awk..
semoga kita dpt berjumpa lagi...

Lifesaver said...

wah!siap ada interview!

mizzyN said...

alo. nice gathering.

From The News said...

gambar eksklusif bersama Zara sudah diupload di FTN. Eksklusif ok!

Hehehe

2bz4money said...

Ingat nak datang jugak..tapi anak pulak ada tuisyen utk UPSR..Terlupa Cikgu Zara ada bersama, bole gak bagi motivasi kat anak2..

Apa2 pun jgn kecewa pasal xder kete..saya menyokong konsep Car Pool..

S.C.H.A said...

huyyyy best nyer gathering cmni ...
bila la nak dpt join next gathering ... huhuhuhu