Sunday, March 21, 2010

Adrenalin - Faizal Tahir. Jangan Salahkan Mereka. Jangan Salahkan Aku. Itu Cuma Inspirasi Memori.


Salam semua.
Alhamdulillah, bab 6 sudah selesai.
Otak sudah tidak bermaya, macam mahu berkecai.

Aku menikmati lagu-lagu dendangan Faizal Tahir dalam album Adrenalin.
Sekurang-kurangnya otak aku tidak berpilin.

Bila mahu memilih watak dalam bab ini, aku kekontangan ilham dalam memberi nama.
Itu memang kelemahan aku.
Sila maafkan diri ini.
Menangis sendiri.
Tapi, bila mengenangkan mereka yang aku simpan dalam memori.
Buatkan aku bangkit kembali.


 Kiri ke Kanan : Fariz K, Ady M, Zara, Dwen  LLHS, Yussairi K.
Nama-nama yang telah muncul dalam Bab 05 dan bakal muncul dalam Bab 6.


Andrew LMY - ada juga pinjam nama dia.
Maaf ya Kekasih Gelap Yang Cerah.
Ketawa.

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs185.snc1/6180_255987480542_885375542_8459183_6701667_n.jpg
Kiri ke Kanan : Vinod R, Ady M, Zara, Ramesh KM
Ada pinjam juga nama mereka.

Ada yang bertanya, kenapa aku banyak meminjam nama lelaki.
Jawapannya mudah sahaja buat penanya yang baik hati.
Sila baca Bab 1 dengan teliti.
Sudah lega sedikit diri.

Masa untuk merebahkan diri di ranjang merah.
Kepenatan sedang meratah.
Diam, jangan ambil endah.

Zara : Mungkin akan mula menulis bab tujuh nanti. Malas mahu layan soalan berbentuk provokasi lagi.

8 comments:

Mimpi said...

Pilih nama watak memang susah.

hans said...

watak aku tak ada ker?
sob sob sob
hahaha

zeqzeq said...

ni mesti anti pompuan..hhee

Meowwwww said...

Meowwwww

naz said...

watak i bila nak masuk? tukang sapu sampah pun tak pe lah haha

hisham said...

salam cikgu...ranjang merah tu sedap x?..hempuk dan lembut ker?...huhu

Bro Framestone said...

Jangan pinjam nama bro.. nnt kne pulang balik he..23x

BroFramestone Blog

Lifesaver said...

nape byk gmbr dgn laki ni...ko curang dgn anak aku ye!