Wednesday, March 03, 2010

Kalau Kamu Cinta Zara, Sila Isi Borang Ini Dan Kita Berjumpa Sabtu Ini.


Salam semua.
Selingan sebentar.
Sila komen di bawah jika ada pertanyaan.
Penulisan terbaru ada di bawah.

Kalau kamu semua ada kesempatan Sabtu ini, sila datang ya?
Untuk mengesahkan kedatangan atau menerima maklumat khas terus ke kotak pesanan surat elektronik anda, sila isi di SINI ya?
Senyum.

Kata cinta Zara?
Ketawa.

11 comments:

Hizami Li said...

oh cik zara.
sy xdpt join.
bz dgn esaimen.
berlambak.
most of them nk kena antar next week.
hehe.
good luck with ur meeting with bloggers.
;D

mira amair said...

Ceq dok jauh..nala kat Penang noh..mcm nak jumpa..sedih btoi..

Ummi Hanie said...

gudluck to cheeky Zara .... :)

anyway , ada masa jom join giveaway akk ? spsg kaftan chantek utk dimenangi :)

itafukada said...

zara, kamu pergi dgn apa dan siapa. mau ikutt...(muka kesian sambil *wink*)

zara said...

InsyaAllah.. tapi tak janji ye cikgu~

EISENHOUR said...

mcm mn nk g sana lau dr bangi?

[z@ck] said...

ko mmg la..
time aku duk jauh br ko nak bt perjumpaan..isk

rhapsody LiN said...

besnye gath...
huhu.. ku jauh kat cini mcm mne..

zac zirwan said...

jumpa kt mne ni cikgu?nak bwk taib x?

Lifesaver said...

kalo tak isi, x cinta?

yangbaik said...

eeee... hingin gak dan join
namun nun di sana
terpaksa pendamkan aje hasrat tu
semoga ketemu di lain lokasi yang berdekatan.... huhuuhuu (ayat sedih tuh)