Thursday, April 08, 2010

Selamat Tinggal Semua - Doa Aku Selamat Pergi Dan Kembali.



Muka berlengas dan mengantuk sebelum mesyuarat sekolah.

Kursus Asas Kejurulatihan Pusat Kokurikulum Johor
(Cawangan Muar dan Ledang)
Tarikh : 8 hingga 13 April 2010

Aktiviti :
Perkhemahan, ujian kecergasan fizikal, kawad kaki, radio amatur, dan banyak lagi.
Sila doakan aku bertambah kurus tetapi tidak bertambah rentung ya?

Selamat tinggal semua.
InsyaALLAH, jumpa lagi pada 14 April 2010.
Doakan sahaja aku selamat dan sihat walafiat kembali ke dakapan kamu semua.

Nota Kaki :
1. Bab 11 Legasi Cinta Alisia sudah aku selesaikan. Anda boleh membacanya pada 09.04 malam 09.04.2010.
2. Sesiapa yang mahu hubungi aku, tinggalkan pesanan di Twitter atau Mukabuku.
3. Siapa yang mahu kutuk atau cerca, tunggu aku pulang ya?

Zara : Takziah diucapkan buat seorang teman yang kehilangan nendanya malam tadi jam 12.03 pagi. Moga roh Allahyarhamah dirahmati dan diredhai Allah. Al-Fatihah.

11 comments:

noor afzan said...

selamat berkursus k..
orait..
nak baca bab 1..
tak sabar tunggu esok..

p i j a h said...

selamat kembali ;)

azieazah said...

Seronoknya ZARA berpergian lagi. Jumpa kawan baru, jumpa ilmu baru... ada harapan jumpa kakak baru? hehehehe

Selamat pergi dan kembali ya ZARA...

From The News said...

selamat berkursus!
bila kawad, tangan kasi hayun..macam askar russia..hehehe

:: Feez_Mior :: said...

selamat menjalani kursus dengan gembira.. selamat kembali dari kursus dan selamat semuanya..

insyaAllah.. aminn

Adry said...

Waa.. bestnya camping.. i likee... Good luck in everything you do

Adry @ http://www.adrysabry.com

Hizami Li said...

oh.
ingatkan nak pergi mana tadi.
ahha.
akan dirindu la blog ni.
;D

atty's said...

selamay berkursus..

fazemy said...

Time bujang2 ni la best. Leh pergi kursus sukati g mana2 pun. Ha Zara..hepi berkursus^_^

mira amair said...

syok dia dh stat berkursus..ceq tak pi mna2 kursus lagi..huuu!

joegrimjow said...

kim cium kat zirafah
hehe