Monday, June 28, 2010

Piala Dunia 2010 | England - Germany | Lintas Langsung Perlawanan Penuh Drama Dan Debaran


Sedang rehat separuh masa pertama.
Perlawanan antara dua pasukan yang aku suka atas sebab tertentu.
England dan Jerman.
Jerman sedang mendahului England dengan 2-1.

http://nacidadelivre.files.wordpress.com/2009/05/logo-football-germany-dfb1.jpg
Jerman [Penghargaan]

http://london.diarystar.co.uk/images/england-three-lions1.jpg
England [Penghargaan]

Gol perlawanan.

Jerman (4) - England (1)

Matthew Upson (37')
Thomas Muller (67', 70')

Separuh masa kedua sudah bermula. Akan menulis lagi. Oh, pengadil dan juga penjaga garisan sangat membuatkan perlawanan panas hati. Lebih-lebih lagi bunyi bingit di stadium. Oh, cepat.

Komentar Peribadi :
1. Lampard tidak berhenti mencuba nasib.
2. Suka bila Ozil membuat sepakan sudut.
3. Minit ke 64, Joe Cole masuk bagi menggantikan Milner.
4. Minit ke 71, Heskey dimasukkan untuk menggantikan Defoe.
5. Trochowsky untuk menggantikan Muller (Tahniah atas dua gol anda)
6. Klose digantikan oleh Gomez.

Penutup :
Selamat tinggal England. Moga akan bermain lebih baik di Euro 2012. Tahniah Jerman!

Zara : Perlawanan yang penuh dengan drama. Oh, memang kalian semua tidak akan dapat mengagak aku berada di kem pasukan yang mana disebabkan bola sepak adalah sumber inspirasi aku dalam mengatur perancangan pengajaran. Ketawa.

Nikmati karya pertama Shafaza Zara Syed di Aksara Keraian.[Halaman Peminat][Kumpulan Pembaca][Bab 01] [Bab 02][Bab 03][Bab 04][Bab 05][Bab 06][Bab 07][Bab 08] [Bab 09][Bab 10][Bab 11][Bab 12][Bab 13][Bab 14][Bab 15] [Bab 16][Bab 17][Bab 18][Bab 19][Bab 20][Bab 21] [Bab 22] [Bab 23] [Bab 24][Bab 25][Bab 26]

6 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

yezza.. German dah tiga!


Salam Dik. Lama tak singgah sini. Loading pun ok jer sekarang ni.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

dah empat dah...

LORD ZARA 札拉 said...

ha ha ha~

sakan tengok bola kak~

Farid MOFASAD said...

prruuttt~

mukasurat17 said...

england deserve to lose. haha

sedey.

MK Kimi said...

Kira bagus lh tu...
Euro08 xdpt masuk...
World cup 2010 dpt msuk 2nd round pon dh kira ok...

see u next world cup...