Thursday, July 15, 2010

Selamat Tinggal Teman-Teman. Sayangkan Isteri Tinggal-Tinggalkan, Sayangkan Blog?


Salam semua.
Selamat tinggal selama 3 hari lagi buat kamu semua.
Kali ini ke kem lagi, ada program yang dianjurkan oleh sebuah sekolah.
Jaga diri kamu semua.


Lagi 2 hari akan pulang disebabkan hari ini dikira sekali.
Senyum.

Zara : Bonda bising aku terlibat dengan aktiviti kokurikulum terlampau banyak. Aku ketawa sahaja sambil berkata, ini masih bidang tugas aku disebabkan ia berkait secara langsung dengan kerjaya yang sedang aku bina.


11 comments:

kakcikseroja said...

Aku akan menunggu coretan terbarumu nanti.. :)

azuan said...

tak lama tue...3 hari saje huhuu

[z@ck] said...

take care Zara..
miss you =)

Wawa~* said...

have fun kat kem tu~! ;)

mira amair said...

Aktif btoi hang ni..

Nasha said...

Wah ... lama tak jenguk ke sini. Pesat membangun blog Lord Zara. Tahniah dah bergelar insan pendidik. Berkemping ngan pelajar tu bagai gula yg memaniskan kerjaya guru. Pergi kem adalah antara kegiatan paling saya suka! Selamat berkemping!

Shari said...

selamat berprogram:)

hans said...

busy betul ko yer zara
macam2 camping

p/s : Review Film : Mantra Filem Seram Paling Terbaik Keluaran Metrowealth?

DaNieL HafIz said...

APa nak buat kalo da minat kita dalam aktiviti koko. ape2 pon teruskan berblogging update cite pasal kem 2 k

salam kunjungan

dunker-season.blogspot.com

Mila@Rimbun said...

hi zara.. bestnya dapat camping.. dah terlalu lama tinggalkan zaman camping nii

Encik Tikus said...

alahai~ rindu zaman sekolah ;D