Tuesday, July 06, 2010

Sila Jangan Hantar Pesanan Meroyan Kepada Aku Boleh Wahai Perempuan?


Oh, bukan ditujukan pada semua.
Cuma pada segelintir perempuan yang entah bagaimana 'bijaknya', mengatakan aku mengganggu teman lelaki mereka hanya kerana teman lelaki mereka membaca blog aku. Oh, sila guna akal boleh? Mereka hanya membaca blog aku, bukan bercinta dengan aku. Alahai.



Lagi pula, ada orang suka aku ke dengan hanya membaca blog aku yang picisan ini? Ketawa. Tiada ya wahai kaum perempuan yang dengan gigih menghantar pesanan buat aku di Mukabuku atau di surat elektronik. Penat aku mahu jelaskan pada kalian lagi. Aku sedang kurang sihat, jadi sila jangan uji kesabaran aku.  Lagi satu, aku tiada kecantikan wajah seperti kalian yang takut benar dengan perkara kecil sebegitu. Aku mungkin tiada teman lelaki, tetapi aku belum kemaruk mahukan cinta atas air mata orang lain.
Sekian.

Nota Kaki :
1. Esok mungkin akan menulis di awal pagi sebelum aku berangkat pergi.
2. Rindu dengan nakama.
3. Tadi berbual dengan seorang penulis blog terkenal di telefon. Oh, rasa bangga meluap sekejap sebab dia yang telefon aku. Senyum.

Zara : Menghabiskan masa dengan mengemas barang untuk berangkat selama 3 hari. Jaga diri kalian. Doakan aku cepat sembuh dan dapat berkhidmat sepenuhnya dalam program tersebut mulai esok.

22 comments:

Hanis Halid said...

jaga diri kamu sepanjang latihan.... jangan lupa bawa bekalan ubat secukupnya.... kesihatan sangat penting...

Abaikan saja perempuan2 seperti itu, mereka itu takut dengan bayang-banyang sendiri..... anggap saja mereka masih tidak matang

ザ-sylver-shooter said...

kalo blogger terkenal ajak sembang dengan Zara = Zara blogger terkenal la gakkan :)

ecececeh ,malu2 lak die..

Ainul Aina Anif said...

Siapa blogger tu Kak Zara?
Nak tau!

princeduyong said...

abaikan...hanya picisan...

Anonymous said...

princeduyong said...

abaikan...hanya picisan...

>> Memang blog zara ni picisan kan? ramai plak yg nak baca. tak payah baca la wei. jom flag blog dia ni.

::ienafazlyna:: said...

bace blog pun nak jeles..aduhaiii..pelik nye perempuan2 itu

beautiful_rose said...

abaikan mereka zara sudah tentu mereka mencemburui kamu.
teruskan berkarya aku sukakan hasil tangan kamu =)

Anonymous said...

Bodoh mana yang jeles dgn kau ni perempuan?

Poyo amat ok?

Hizami Rahim said...

hehe.
moga cepat sembuh!
jangan tension2.
:D

Wanita Mutalib said...

kelakarnya perempuan2 itu heeee..

Shiela Latif said...

selamat pergi dan balik zara ~

abaikan org yang tak relevan itu...tak bagus untuk kesihatan ...huhu

Dark Half said...

salam zara...

newbie to ur blog. tajuk cambesh.
ignore je cam kata mmber2 awak tu
bdak² ingusan camtu la..haha..sentiasa rs x secure

get well soon

if u like graphic novel, do visit my Sorrow

cheers!

Fiq said...

pertama..thanks lawat blog yea.

take a good care of ur health sis! bila ksihatan tganggu, menulis pon macam celaru..

nope..u're not 'manusia beku' atau hati beku. buktinya, tulisan anda semuanya berjiwa. :)

bungkus indah said...

zara......jgn mudah melatah ngn org2 mcm ni...wat biasa je...melatah tandanya kita tak kuat..wat derk tanda kita kuat...he2...hope u always kuat..

~** PROFFY **~ said...

siapa ntah..
kalau aku..
rampas saja.. biar puas hati aku dan hati dia.. nak sgt tuduh2 orang ganngg bf dia.. nah amik kau...

wakakkakakaka

anazeyy said...

hahaha...pompan 2 sengal ke pe.... wt lawak jek... hahahaha... diorg jeles kak zara sbb 2 la dieorg rase tgugat... sbb kak zara cute....

jage ksihatan ye kak zara.... kat sini always doakan kesejahteraan 4 u....

azieazah said...

Perempuan-perempuan itu terasa tergugat dan goyah? tercabar? hehehehe

hebat tu ZARA. Ko patut merasa bangga sekali.

harharharhar! jom kita gelak jahat sesama!

Legasi Piston Pecah said...

ish..naseb baik takda gf gi..lau tak mesti dia jeles..suka baca blog cikgu zara..hihi
---------------------------
[Gambar]Cara-cara serangga buat rumah

En iLham said...

alahai
kesiannya tengok perempuan macam tu
tu pun nak jeles
baik tak payah ade pakwe
adeh
huhu
saborla kak zara
sebahagian dugaan dalam hidup

Jard The Great said...

ku tgh berusaha nk bc entri2 mu yg terlepas. =p

LIYANA JABAR said...

tiz zara zaqyah nak merampas bf fashanon sandhat

sila rampasssss....baru le berbaloi bergaduh.

errr? meroyan lagi

chekgu Moe said...

wow..maknanye zara ade peminat la..hehe...

jaga diri ya. =)