Sunday, September 19, 2010

Aku Mahu Membiarkan Waktu Berhenti. Gadis Biru Dan Tas Tangan Merah.


Tik...Tok...
Kalaulah boleh memberhentikan masa, pasti aku sudah meletakkan satu batu penanda.
Sebagai tanda aku mahu rehat dengan secukupnya.
Diam.
Rehatkan minda.


18 September 2010
Menara Taming Sari, Melaka.

Nota Kaki :
Kehilangan satu demi satu orang yang dianggap sahabat sejati. Biarlah, mereka sendiri tidak mengerti.

Zara : Mahukan rehat yang mencukupi.

12 comments:

Emora Valeria said...

ala kak...tau akak nak datang melaka,boleh saya balik awal sikit nak jumpa akak. =)

Ms J said...

sabar & rehat supaya tenang.

Nana said...

kak zara lawaaaa dalam gmbr tu ;D
like.

Kuman Chaos said...

Menara Taming Sari.. tak sempat nak naikari tu... ramai sgt org Q
kumanx latest entry

RMA said...

jangan sampai garisan penamat..
batu nisan sebagai penanda nanti.. :P

Kyuubi_85 said...

ambil masa cuti rehatkan diri :)

naz said...

awww gaadiss bluee :) sama lah kita

*cimOt* said...

rest is da best medicine sometimes..have an enogh rest..take it as long as u want..

Izzie Hirasawa said...

Hilang sahabat sejati?

tunggu dulu.

simpan satu ruang untuk mereka.

mana tahu mereka akan kembali?

koshary said...

Macam ni kene bawak balik selendang la untuk kak zara. =)

PinQib said...

lawwa nyerrr
=)
camat ri rayer

Latest entry di:

Jenis mamat dibenci perempuan ><
Mainan genius dari Japan

Ariff Shah said...

tak pernah sampai sini lagi