Tuesday, September 28, 2010

Eksklusif Jam Satu Pagi : Ditangkap Sedang Asyik Mengulit Mimpi Di Dalam Badan Suami Tercinta


Comel keletihan.
Mesti rasa nak lempang nampak perkataan 'Comel Keletihan' itu kan?
Tapi tidak mengapa, ini blog peribadi maka kalau tidak ada yang tidak sudi lihat, boleh ke tepi.
Ketawa.


Gambar sedang tidur di koridor jam 5 pagi dikatakan tidak comel dan hodoh.
Sekejap, ada aku kata aku comelkah kalau tidur? Mana ada!

Disebabkan kau tak puas hati dan mencaci aku teruk, aku sebenarnya malas mahu ambil peduli. Tapi, makin aku biarkan, makin menjadi-jadi pula. Aku tidak pernah kata aku cantik, comel dan sebagainya. Cuma orang yang rasa macam itu, apa aku boleh buat kan? 
Ketawa.

Aku sengaja mahu hidangkan satira klasik untuk masa depan, agar kau mengerti bahawa kau hanyalah watak sampingan yang tidak dipedulikan di dalam blog aku.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs693.snc4/63363_1613523935742_1165601668_31756114_2086638_n.jpg
Tukang Ambil Gambar pun termasuk dalam gambar.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs693.snc4/63363_1613523975743_1165601668_31756115_3661921_n.jpg
Comel betulkan? Rasa nak lempang. Ketawa.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs693.snc4/63363_1613524015744_1165601668_31756116_2732674_n.jpg
Nampak suami aku sangat kacak dan bergaya bila aku tidur bersama dia.
Ketawa.

Apa kau ingat senang nampak orang lain tidur secara comel di dalam suami dia?
Mana ada. Susah kau tahu?
Ketawa.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs680.snc4/62055_1613526455805_1165601668_31756142_7706988_n.jpg
Ini lepas minum Nescafe secara berlebihan pada jam 2 pagi di R&R Pagoh.
Gigih betul aku rasa hidup aku sepanjang minggu lepas.

Baiklah.
Untuk orang yang kata aku tak comel dan sebagainya, ketahuilah bahawa aku sendiri tidak pernah mengaku aku comel ataupun apa sekalipun ya?
Senyum.

Zara : Aku sangat perlu teruskan aktiviti menulis semula. Sudah kehilangan rentak sejak kebelakangan ini. Aduhai.

12 comments:

cKyN WaN said...

pedulikan kata orang.

walaupun kadang2 hati dan fikiran tetap tidak mahu pedulikan nasihat sebegitu

tak gitu cikgu zara?

enyheartsdiamond said...

sis, tq for the spirit :')

btw, i <3 ur new header..

n u r cute what <3

xoxo

noor afzan said...

zara..
kete myvi kan memang best buat tempat tidur kan.
saya tiap2 pagi akan tidur dalam kete sebelum masuk office.
agaga~

Anastasia Ann said...

alolooooo comel tak, comey ye..haha.. auh teringin nak diulit manja dipangkuan suami kak zara jugak.. mihahaa.. share share kita bermadu empat. haha

joegrimjow said...

rasanya ada gambar yg dieorg xbg tunjuk kot
nanti akan direveal
haaa
susah


pss : zara comel

Amir Said said...

penat sangat tu zara. hehe.

nurayunni said...

comelnyer..

sumpit said...

aku yang asih blur... certa apaah ini.. akan ku seami sehingga ku mengerti... hahaaha

L@n@ said...

nescafe mmg menyegarkan mata ... haha.. commey betul la u tido zara.. ahaha..

Hazzy Ishak said...

tido sejenak untuk dapatkan tenaga.

MOFASAD said...

comel ko tidur


kuh kuh kuh

The Poyo Me said...

Hish! hish!

sape yang gedik2 jadi stalker ko nih!

ak gigit karang....

p.s.aku tido tak comel. so aku jelesss