Thursday, September 09, 2010

Ramadhan #30 : Prolog - Boleh Tak Aku Buat Ucapan Raya Begini Untuk Kamu Semua? | Tadarus Maya


Salam.
Hari terakhir Ramadhan.
Semua orang sedang dilanda kesibukan yang nyata.
Aku pun begitu juga sebenarnya.
Alahai.

Zi,Pon
Sumber Gambar : Internet (Jadi tiada sebarang pengubahsuaian gambar. Ada kesalahan tatabahasa, aku tahu)

Kalau aku buat ucapan raya begini untuk kamu semua boleh?
Ala, bolehlah ya?

Ketawa.
Baiklah.
Nanti kalau aku ada masa, aku menulis ucapan lengkap dan penuh.

Dan, buat mereka-mereka yang menyertai Tadarus Al-Quran Maya, terima kasih yang teramat sangat. Terima kasih juga kerana telah menyelesaikan tugasan kalian masing-masing. Alhamdulillah. Moga usaha ini dapat kita teruskan lagi dan berkhatam bersama-sama.

Zara : Cemburu dengan kawan di Moscow, disebabkan dia sudah beraya terlebih dahulu. 


12 comments:

Yong Sofea said...

izinkan saya menegur gambar tu boleh tak kak zara?

it's supposed to be "ate" since past tense for eat is ate
there's no such thing as eated

hehe, sekadar menegur je. jangan marah eh kak zara. :)

LORD ZARA 札拉 said...

Yong :

tu diambil di Internet~
bukan kak zara edit pun~
hahahaha~

Yong Sofea said...

ooh okay-okay
selamat hari raya jugak kak zara. :)

aliesha kirana said...

Selamat Hari Raya! Maaf Zahir Batin Zara~~~

chentaMAYA said...

zara. haha. slmt arie raye! mmg sbok weh! aq pn same!~

The Poyo Me said...

@yong-that quote was a reference to LOLCAT or CATURDAY. dia memang sengajakan grammar gitu. huhu

selamat hari raya by the way!

p.s. pas ni kena buat gath@majlis khatam la. hahaha

hans said...

selamat hari raya zara
maaf zahir batin

P/S : Download Lagenda Budak Setan The Series : Episode 5

joegrimjow said...

kat malaysia pun da ada yang raya awal

hazman aka species1980 said...

Blog www.hazmanfadzil.com ada buat giveaway. Kepada visitor untuk TIGA hari raya berturut-turut:

RAYA PERTAMA – 5 pengomen pertama dapat duit raya RM XX
RAYA KEDUA – 5 pengomen pertama dapat voucher JUSCO
RAYA KETIGA – 5 pengomen pertama dapat voucher JUSCO

kisahsensasi said...

ucapan yang sungguh simple....

Dengan ucapan tulus ikhlas : SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Izad Amran said...

Assalamualaikum Saudari Zara serta sahabat bloggers dan para pembaca sekalian.

Saya dan keluarga Mengucapkan selamat menyambut HARI RAYA AIDILFITRI dengan ungkapan Maaf Zahir Batin Mohon maaf salah silap andai terkasar bahasa, bicara, dan perlakuan.

Berhati-hati di jalan raya. Have a Safe journey!

dee said...

Salam Aidilfitri dari kami di bumi Dublin, Ireland..mkn2 biskut raya tu ingat2lah kami di sini..:)