Thursday, September 02, 2010

Selamat Jalan Kawan. Tahun Ini Masih Tiada Rezeki Untuk Satu Pertemuan.


Salam semua.
Bangun jam 3 pagi disebabkan malam tadi tidur terlalu awal.
Sebelum Isyak aku pasti.
Jadi, bangun pagi untuk solat Isyak dan juga Terawikh serta apa-apa yang sewaktu dengannya.

Dan, malam tadi (2 September - jam 1.30 pagi), kawan aku sudah berangkat pulang ke tempat belajar dia semula. Seperti tahun lepas, tahun ini juga tidak dapat mencari ruang dan peluang untuk satu pertemuan. Betapa sedih di hati, tetapi tidak mengapa. Hanya mampu berdoa, jika dipanjangkan usia, akan berjumpa juga suatu hari nanti.

Helmi,Zara,Green Couch,Love,Friendship,Blog,Circus
Ini pernah menjadi kepala blog suatu ketika dahulu. Rasa macam nak letak semula pun ada.

Dan untuk kamu yang aku maksudkan, dah tiba di NTU, sila jangan lupakan aku. Oh, selamat hari raya buat kamu juga. Tahun ini beraya di perantauan lagi nampak gayanya. Senyum. Jaga diri kawanku!

Zara : Hati masih pedih akibat peristiwa semalam. Moga hari ini lebih baik untuk aku. Sudah 2 kali minggu ini aku bergegas ke klinik membawa murid. 


10 comments:

tOm said...

ooo.. helmi the bogus circus kan? napa tak lawat dia kat shah alam ari tu?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tak de sapa bagi ubat ke pedih tu

en_me said...

salam ramadhann cik zara tewww.. raya lambat lagikk.. ihiks

LORD ZARA 札拉 said...

Bang Tom :

kamu kenal dia juga?
walalala~
*muka merah*

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o :
malangnya takde

en_me:
hahaha~
betul gak~

shahirahkhairudin said...

hati masih pedih? aku ada minyak gamat.. kamu mahu sikit sayang?

aliesha kirana said...

sedih2.. sob2.. *lap air mata...

PinQib said...

NTU...
apa tu?
hehe.. letak la zara,, nak gak lihat saiz sbnar headertu

Latest entry di:
Hantu wujud atau tak?
Dosa ke tengok orang naked!!!!

Cikgu Nizam said...

Banyak betul orang sakit kan nak2 raya ni

HEMY said...

raya kat negara orang..alahai..siann..dh nak raya dah pun ni..tapi takpela..pengamalan idup

[z@ck] said...

ehem3..
=)