Saturday, January 08, 2011

Apa Aku Dapat Pagi Ini Dengan Harga RM 24?


Rasa macam menulis di Tumblr pula.
Sebab pendek dan ringkas.
Ketawa.


Aku dapat 6 helai baju ini dengan harga dua puluh empat ringgit Malaysia.
4 helai di atas itu dengan harga RM 3 sehelai.
2 helai di bawah (Mukabuku) dengan harga RM 6 sehelai.

Gila kan?
Kainnya tebal dan selesa.
Ah, bak kata adik, baju aku selalunya tidak menepati kerjaya aku.
Ketawa.

Baju Tiga Ringgit.
Sengaja beli 2 helai untuk kayuhan dan senaman disebabkan kolar yang memudahkan masukkan tudung ke dalam baju. Dua helai lagi yang berwarna merah disebabkan aku perlukan baju merah baru untuk mengetuai pasukan Merah. Jadi empat helai, maka harganya dua belas ringgit.

Baju Mukabuku - Sehelai Enam Ringgit.
Dah kata gilakan Mukabuku kan?
Malangnya datang lambat, yang tulisan lain sudah habis diambil orang.
Yang saiz bersesuaian pula sudah dirembat pergi.
Alahai.

Nota Kaki :
Sedang menunggu balasan pesanan daripada seorang kawan tentang projek kami. Ah, mengapa dia masih tidak muncul? (sambil ketuk-ketuk meja)

Zara : Cubaan menulis pendek-pendek begini membuatkan otak aku kejang. Ketawa.

18 comments:

mcjust.lol said...

fuhh. style. beli kat mana ni? murah pulak tu.

Eri-chan said...

gila super murah.. mana dapat? baju kolar dgn muka buku tu cantik..

dinotai said...

beli kat area ne nie..nk gak

cerita-gadis-ini said...

stylo mylo la...beli kt ne..anyway...i dh follow u.....nice blog dear

inspirasiizra said...

fuyooo,, coool
nk baju fb tu,, heeee
nice blog . .

neyra shazeyra said...

aku nak yg Fb tu -.-

hans said...

nak satu weih
hohohoho

P/S : Saya Akan Merindui Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah

takky said...

sediakan cermin mate itam dan topi...
sebab konfem ramai yang akan kejar akak mase hari sukan nanti...
silap2 akak termasuk lumba lari 100m sebab nak lari dari peminat yg kejar...

Nur said...

sukela baju2 camnih..tapi tak tahu ank cr katne...sob3

EzzEddin said...

god sake zara..
mane u beli??
dalam hati ade perasaan jeles nak jugak neh..:)

Eryati said...

murahnye...

ishiko said...

wahhh... beli kat mana neh..

enuLwanie said...

camne kalau sy nak??
beli kat ne tu..

si para para said...

beli kat mana baju tu...
nk oder jgk 8helai...

ijatnuar87 said...

wah,nice punya baju,hehehe...beli maner nih?bju kolar tu xbraper jelas lagi la camner,hehehe

Raji berkata said...

wahhhh murah gle o.O
mne kau beli owh
Like baju like tu xD

Bulan Heedaya said...

nak baju mukabuku tu...murahnyea. Hye anyway...blogwalking (^^)v. I follow u k ...hehe

aman said...

pergh. murah. nak-nak..tlg belikan. haha~