Wednesday, February 09, 2011

Kau Fikir Kau Seksi Sangat?


Kalau kau rasa begitu, baguslah.
Itu sahaja aku nak cakap.

http://farm4.static.flickr.com/3333/3515041771_96c3bde7cc.jpg
[Gambar : Jatuh kerusi sakit tahu?]

Lepas kau tengok gambar di atas dan kau tuduh macam-macam seperti aku pakai gaun, rambut panjang warna coklat dan nampak kaki segala, memang sumpah sengal. Betul, memang sengal kalah ubi atau keledek yang lebam tu.

Dan ya, kalau disebabkan lantai itu kotak-kotak dan kau kata aku penyokong Freemason atau Illuminati, memang aku kerjakan kau balik. Kerja macam mana? Kau pernah dengar lagu "Sep, sep, mi, mi, tom, tom"? Kalau tahu, nanti kita menyanyi sama-sama bila aku balik nanti.

Sekejap.
Aku balik dari mana?
Kau sendiri tahu ke mana manusia beku ini selalu hilangkan?
Ketawa.

Nota Kaki :
Aku ada tinggalkan sesuatu di Terfaktab. Kalau kau sudi nak bacalah. 
Dah.

Zara : Aku tiada dari 7 hingga 10 Februari 2011. Macam biasa, hidup aku dipinjamkan dan dilambung asalkan aku gembira. Kalau kita tak dapat kegembiraan di dalam, kita cari di luar kan? (Ayat orang yang suka nak makan lain. Syaitan!)

18 comments:

TheBentPencil said...

Menghilangkan diri?

tolong orang kenduri kahwin ke?

(tekaan tak berapa tepat)

sharamli said...

CMC

Raji berkata said...

hohoho jgn cari kelemahan orang utk dilepaskan bagi tujuan menjatuhkan hati mereka... ;D

MATAHARI said...

Gumiho!

makan luar nanti bawa balik isi yang sedap2.(tersirat)



dapat aku makan di sini.


:P

naz said...

saya rasa saya hodoh. jadi saya patut letak gambar apa? haha jaga diri

najwa's said...

haish, mengapakah zara? bless allah bless u dear.. :)

HEMY said...

aku suka baca..tp kali ni tak tau nak komen pa.ahahaha

atty's said...

lamanya menghilang .g mana ..?

Red said...

sengal sengal ubi..hahahaha.. ayat xleh bla.. XD

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty la fea said...

mcm biasa..tulisanmu aku suka..cakap psl seksi aku juga ada menulis tentang itu..

http://cikbetty.blogspot.com/2011/02/papa-jangan-kaget-bila-mama-pakai-seksi.html

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

sis Zara. where r u goin?
i'll be missing ur writing then...
eh waitt...i still can catch up what's the story above all about. lol;D berapa kalii baca....

hans said...

menghilang lagi?
berbasikal lagi kah?

Jom Join Contest Situasi Hans : Gunakan Imaginasi Anda

Dark Half said...

tak menang cara kasar, main attack personal. bagus org yg perangai camni

Nur said...

menairkla pic tuh.hehhe..
menghilang ke manakah?senyapla twitter nanti

Kaspersky Seller said...

Salam zara. tumpang lalu ye. jom shopping2 kt blog saye. jgn lupe promote kt member2 ye.tq :)

Cheap Kaspersky Online Store - Click Here!

-plz forward- :)
http://cheaper-kaspersky.blogspot.com/

Kaspersky Seller said...

Salam zara. tumpang lalu ye. jom shopping2 kt blog saye. jgn lupe promote kt member2 ye.tq :)

Cheap Kaspersky Online Store - Click Here!

-plz forward- :)
http://cheaper-kaspersky.blogspot.com/

takky said...

g lawa punggung Adam Awraq rase ye drpd org yg kak zara ckp 2...

Pejuang Kesenian Extreme said...

Cik Zara dilambung...gila arr
haha