Friday, March 04, 2011

Vlog : Kali Pertama Main Layang-Layang Dan Soalan


Salam semua.
Dah hampir dua puluh empat tahun hidup di atas dunia ini, baru kali pertama aku berkesempatan bermain layang-layang. Ada seorang teman bertugas yang mengambil video ini tanpa aku sedari dan dimuatkan ke dalam persembahan multimedia semasa hari akhir aku tugasan kokurikulum. Maaf, pendek sahaja, sekadar mahu berkongsi dengan kamu semua.

[Gambar : Walaupun layang-layang aku tanpa warna, aku tetap bahagia]

Baiklah.
Kurangkan membebel.
Tengok sahaja kali pertama aku cuba naikkan layang-layang (lepas tu dah pandai naikkan, orang tak ambil video pula)
Ketawa.

[Kali pertama main layang-layang]

Serta, satu lagi video terakhir dalam siri pakaian Adelaide [1] dan [2], aku menjawab soalan berkaitan mengapa nama yang aku gunakan adalah Lord Zara dan nama blog aku - Dunia Sebelah Zara.

[Lord Zara dan Dunia Sebelah Zara - Soalan]

Maaflah kalau aku lebih banyak gelak dan ketawa.
Masih dalam suasana hari itu.
Oh, silakan nikmatinya kalau suka.

Nota Kaki :
Keletihan akibat sukan awal. Nanti sahaja aku tulis lagi.

Zara : Lawak manusia gila semakin menjadi-jadi. Alahai.

16 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

wah hehe..

sebelum ni saya slalu bayangkan suara kamu kecil rupa2nya agak besar hehe...

=P

takky said...

line tenet masih x clear...
kene tggu reda dulu baru boleh tgk...
huhuhhuhu

Lucifer said...

keh keh keh.

jum, main layang-layang!

Anonymous said...

Napa suruh ariff buang gambar dlm entry dia tu? ada sapa2 yg ko kenal ke zara? bekas pakwe ke?

KAMIHIDUP said...

lama xmain lyg2.

DidyaJustsaythat said...

yalah, anon....saya pun nak tanya.

kenapa ariff letak gambar tu?
padam la.

lain kali, letak la gambar saya.

saya hensem kalau nak tau.


kehkeh

LORD ZARA 札拉 said...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr

Ha ha ha.
Besar kan?

LORD ZARA 札拉 said...

@takky


baik!
XD

LORD ZARA 札拉 said...

@Lucifer

Jom!
Weee~

LORD ZARA 札拉 said...

@Anonymous

LOL!
Bekas pakwe?
Ariff tu bekas pakwe aku, boleh?
(Tak memasal, habis jadi kontroversi kang)

LORD ZARA 札拉 said...

@KAMIHIDUP

apa lagi.
jom!

LORD ZARA 札拉 said...

@DidyaJustsaythat

Ha ha ha.
Letak gambar kita bersama please.
(Tetiba)

Dark Half said...

aku teka kenapa kau byk ketawa dlm vlog...kekok? nevesss... perkara biasa..

dah lama tak main layang2 kat tepi tasik...senang naik

kamarukom said...

haha comey je lari2 naikkn lelayang tu eh :p

syahmi said...

main layang layang sgt best.
teringat masa kecik.
haha.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hehehe =) zaraaaaaaaaaa. seksi ah suara :)