Sunday, May 15, 2011

Hadiah Awal Terindah Tahun Ini.


Tahun ini bakal menjadi tahun kedua aku menyambutnya setelah menjawat jawatan rasmi tersebut.
Baru pulang dari mengikuti kursus selama 3 hari 2 malam dan ternyata, membawa pengalaman yang menyeronokkan buat aku. Bukan kali pertama bermain ini semua, walaupun ternyata, kali ini lebih mencabar dan penuh dengan sesuatu yang membuatkan aku boleh melupakan segala tekanan yang mencengkam.

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/223209_10150596732630543_885375542_18549867_1346601_n.jpg
Ini gambar hari pertama.

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/225254_10150596681465543_885375542_18549026_8352614_n.jpg
Sebelum mulakan aktiviti pertama.

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/227640_10150596685320543_885375542_18549097_6285948_n.jpg
Dah masuk hari kedua. Aku dah ada baju celoreng.

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/224133_10150596692470543_885375542_18549158_7168624_n.jpg
Balik dari bertempur, kumpulan menang dan jangan tanya kenapa keadaan kami begini.

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/228063_10150596697760543_885375542_18549187_6265611_n.jpg
Ini ramai-ramai termasuk dengan fasilitator.

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/225209_10150596791450543_885375542_18550525_2226692_n.jpg
Hari terakhir. Mana ada solekan kalau dah pergi kursus begini?

Aku belum punya waktu mahu menulis lagi walaupun banyak yang mahu diceritakan. Hari ini Ahad (15 Mei 2011), dan aku perlu keluar bekerja lagi. Sudah menjadi kegilaan kerja 7 hari seminggu. Jaga diri kamu semua.

Nota Kaki :
1. Dah jumpa dah hadiah untuk majlis esok.
2. Ada orang pelik cikgu macam aku sangat hidup di dunia maya. Eh?

Zara : Kawan itu akan balik dalam masa sebulan lebih lagi. Selamat pulang wahai kawan walaupun ternyata ia tidak akan sama seperti yang dirancang sebelum ini. Celakanya bila benda yang menyeronokkan sudah bertukar menjadi sesuatu yang memualkan.

13 comments:

APi said...

selamat hari guru cikgu..^^

EZAN IDMA said...

selamat hari guru :)

akubiomed said...

Saya dan rakan pejabat sudah beberapa kali rancang hendak main paint ball. Sampai la ni tidak tertunai lagi :-)

norinaomar said...

Happy Teacher's Day Zara!

takky said...

aaaaawesome......
hebat gile.....

Nailah Azman said...

Adikkkk sayangggg ..
Bestnya main paintball!
Akak lama dah nak main tapi asik tak dapat jeeee!

Ms J said...

Selamat Hari Guru Zara ^_^

misz aisya said...

wahh best nyer dapat maen bola2 api tu..hikhikhik dah laam nak main tp tak berpeluang agi..

nway akak, selamat hari guru ye! Kiter xde bunga nak bgi, so kiter wish jeee..huhu

ishiko said...

selamat la hari chegu sys zara^^

http://ishikosworld.blogspot.com/2011/05/164-selamat-la-hari-guru.html

nurayunni said...

slmt ari guru zara...

♥..cik_mas..♥ said...

slmt hari guru zara :)

Fikri said...

slmat hari guru...sori lambat huhu

Hans said...

zara
tak ada jumpa kekasih hati ke disana?

Apakah Petua Untuk Hilangkan Ketumbit Dimata? Kongsikan