Friday, June 24, 2011

Ikut Hati Memang Mahu Maki


Kalau ikutkan hati, ikutkan nafsu, mungkin bukan di sini.
Bukan sampai tahap ini.
Kawal diri.

Kalau ikutkan hati, ayat pasti penuh maki.
Tapi, masih lagi kenal segi.
Tabahlah hati.

Kalau ikutkan amarah yang seronok berjimba, senggama minda sampai mati.
Biar kering segala neuron saraf - macam tunggul patah gigi.
Hina, kering, senyap, sepi.

Tapi itulah.
Kalau ikut hati.

http://farm3.static.flickr.com/2422/3665169303_3b015a8a71.jpg
[Sumber gambar]

Aku masih kenal tulang penyangga diri.
Masih basah lagi lidah dan bibir dengan ajaran guru yang tidak terperi.
Sebab itu aku masih boleh ketawa sambil tutup muka alas pipi.

Nota Kaki :
Aku masih suka lelaki wahai manusia keji. Tidak perlulah kau menyalak kuat bagaikan aku rampas kekasih kau yang aku pandang sepi. Ah.

Zara : 25 hingga 26 Jun 2011 akan berada di Rompin, Pahang.

17 comments:

Miscellaneous Smiles said...

hati-hati~

farahin nasir said...

sila bawak bersabar..
manusia boleh berkata apa sahaja kerna dia tak kenal kita sedalam-dalamnya..:)

KALO FOLLOW RAMAI2 NAK WAT APE KAN??

Uchi kay-f @hmad said...

caci saje diriku jika bisa itu membuatmu rase tenang..........

aQi + GenGkey said...

amat marabahaya org yG sebegitu..

MissF said...

kasihan kau, Zara.
takpe, aku paham sebab aku pun pernah berada di dalam kasut yg sama dgnmu.
yang penting, Tuhan lebih tahu siapa yang paling CELAKA. *senyum*

a kl citizen said...

Tarik nafas dalam2.... Hembus sekuat hati

. said...

sabar..itu adalah sebaik-baik perbuatan :)

Pejuang Kesenian Extreme said...

Sabar anak muda..sabar

Pojiepooh Abdullah said...

Mendalam, tapi maksudnya sangat jelas. Pesanan; persetankan semuanya dan teruskan berjalan..

PojiePooh; Hanya Satu...

SYAF said...

simpulkan rasa....santun kan hati...

Sarimin said...

Thanks for the post

Eyzan Encha said...

setuju dengan MissF.

(^_^)

smiley said...

betul..kalo ikutkan hati..bukan maki je nak bagi..sepak terajang semua nak bagi kan..tapi kite kne sabar dan yakin..Allah pasti akan balas segala perbuatannya..

regards,
Sofia Smiley

HEMY said...

ade orang kata kau lesbo? kalau ko marah maknanya ko terasa..haaa..betul ek....ahahhahahahahahahaha

Eazy Izzuddin said...

sis..
kenapa?
bersabar ea..
;)

AziE said...

Zara pastinya seorang yang tabah dan sabar

Fara said...

kekadang mampu lepas geram kat blog je kan dik :) at least boleh kurangkan rase nak caci maki depan2 org tu