Sunday, June 23, 2013

Empat Minggu


Empat Minggu lepas

p.s. Entri ini ditulis dengan buah berangan di tangan.

Siapa sangka dalam waktu begini, sudah berkahwin. Punya isteri, tanggungjawab yang lebih banyak serta amanah yang bakal dibawa hingga hujung nyawa.

http://farm3.staticflickr.com/2808/8958012068_437855791e.jpg
[Flickr]

http://farm8.staticflickr.com/7430/8958035728_eb65ed3cef.jpg
[Flickr]

http://farm8.staticflickr.com/7445/8957998476_d28a291bff.jpg
[Flickr]

http://farm4.staticflickr.com/3820/8956701691_19d3923af4.jpg
[Flickr]

Pakaian untuk nikah dan resepsi adalah baju-baju kami sendiri. Jadi sesiapa yang berminat nak pinjam/sewa, Puan Isteri kata beritahu dia. Kasut yang dia baru pakai dua kali pun dia nak bagi pada sesiapa yang katanya - "mahu-nampak-cantik-tinggi-tapi-sakit".

P/S : Gambar-gambar boleh dilihat di Flickr.

9 comments:

Eyzan Encha said...

Same as me...kasut yg dibeli semata utk wedding dh selamat berpindah milik..hehee.

Barakallah to both of u... ;)

takky said...

adakah entri ini ditulis oleh suami kepada puan isteri???
rasa mcm gaya penulisan ye ade len sikit di situ...
walaupun x dapat nk diterangkan dgn kata2...
tapi mmg rase len sikit...
tapi (lagi sekali), itu cuma pandangan saya saje...
kalau salah, harap maaf.....

~ iza ~ said...

confius..ni blog zara ke husbnd zara? :D hehehe..
dah abis baca baru nampak kat bwh tu "coretan TMUkmkd"

cik hani said...

semoga berbahagia hingga ke akhir hayat

norinaomar said...

tahniah unbtuk kamu berdua.tumpang happy!!!

Anonymous said...

tahniah buat ckgu zara, moga bahagia hingga akhir hayat~ aminn~~
^_^ baru jumpe blog ckgu, pape pon pnulisan ckgu sgt awesome!! >_<

Hush said...

por fin. congrats zara. happy marriage till jannah.

:)

didie noxious said...

barakallah kak zara :)

Anonymous said...

Congrat..... silent gollower